معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد

فعالیت 240 نفرآموزش دهنده به افراد محروم از سواد

بوشهر(پانا)- معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت 240 نفر آموزش دهنده مسئولیت آموزش افراد محروم از سواد در استان را بر عهده دارند.

کد مطلب: ۱۰۸۷۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 240 نفرآموزش دهنده به افراد محروم از سواد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، عباس امید در دومین نشست مشترک ویدئو کنفرانس معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با معاونین و مدیران کل سازمان نهضت سوادآموزی کشور با اشاره به شیوع ویروس کرونا و آینده مبهم این بیماری اظهار کرد: ادامه روند فعالیت‌های آموزشی در سال 1399 با مجوز به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: در صورتی که تصمیم به همزیستی با شرایط کرونایی همراه با رعایت پروتکل های بهداشت گرفته شود، ارائه خدمات آموزشی به روش نیمه حضوری خواهد بود.

امید در خصوص جزییات شروع ثبت نام سوادآموزان در فصل کلاس گذاری سال جاری، گفت: ثبت نام و کلاس‌گذاری برای طرحهای سوادآموزی مانند سوادآموزی در زندان‌ها و ... از ابتدای مرداد شروع می شود.

وی اضافه کرد: زمان ثبت نام و کلاس گذاری برای فعالیتهای جاری سوادآموزی از نیمه دوم شهریور است.

معاون سوادآموزی استان ادامه داد: برای تسهیل در فرایند ثبت نام و نظارت بر فعالیت ها، رفع اشکال و پیگیری فرایند آموزشی سوادآموزان، سامانه تحت وب طراحی شده از سوی سازمان نهضت سوادآموزی در اختیار قرار می گیرد.

وی در پایان با برشمردن ظرفیت‌و پتانسیل های شبکه آموزشی شاد، حضور سوادآموزی را نیز در این سامانه امری مهم دانست و گفت: برای استمرار فعالیت های سوادآموزی در دوره بیماری کرونا، انجام تمهیدات و مقدمات لازم جهت اتصال آموزش دهنده ها و سوادآموزان به شبکه شاد لازم و ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار