صیدلو: سنجش دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان شهرستان‌های تهران از مرداد آغاز خواهد شد

تهرانم (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از سنجش دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان از مرداد ماه جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: سنجش دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان شهرستان‌های تهران از مرداد آغاز خواهد شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو در خصوص ضرورت ارزیابی دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان گفت: طرح سنجش کمک شایانی به مداخلات بهنگام و جلوگیری از معلولیت‌ها می‌کند به طوری‌که شناسایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و ساماندهی آنها در مدارس استثنایی، تشخیص دیرآموزان و حمایت از آنان و ارتقای سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها از دستاوردهای این طرح است.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شرایط کرونا این طرح ازاوایل مرداد تا آخر شهریور برای نوآموزان بدو ورود به دبستان انجام خواهد شد، افزود: 67 پایگاه سنجش اولیه نوع ب و 5 پایگاه تخصصی در سال جاری کار سنجش را عهده دار خواهند بود.

‏صیدلو با اشاره به اینکه نزدیک به 500 نفر از نیروهای آموزش دیده در قالب مسئولان پایگاه‌ها، آزماینده‌ها، مراقبین سلامت و کادر خدماتی طرح سنجش را به انجام خواهند رساند، افزود: تعداد پایگاه‌های اولیه به دلیل شرایط خاص به وجود آمده از 54 پایگاه به 67 پایگاه در سال جاری افزایش یافته‌است و روزانه فقط ۲۰ نوآموز در این پایگاه‌ها پذیرش می‌شوند‌.

با برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه دستورالعمل‌های بهداشتی در این مراکز رعایت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار