برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم ناحیه یک ری با رعایت پروتکل های بهداشتی

شهرری ( پانا )- معاونت پرورشی وتربیت بدنی ناحیه یک شهرری گفت برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم بصورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از امروز آغاز شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۷۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم ناحیه یک ری  با رعایت پروتکل های بهداشتی

رحمت اله قاسمی‌پور گفت: امسال امتحانات نهایی متفاوت‌‌تر از سال‌های قبل با رعایت فاصله اجتماعی در پی شیوع کرونا برگزار شده‌است که با هماهنگی‌های انجام شده، مسوولان بهداشتی وهلال احمر بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی نظارت دارند.

او در این خصوص ادامه داد: به همه مدارس ابلاغ شده که باید حداکثر مراقبت را به‌عمل آورند به‌طوری که فاصله بین دانش‌آموزان را رعایت کنند، از تراکم و اجتماع دانش‌آموزان جلوگیری کرده و مجالی فراهم کنند که دانش‌آموزان بتوانند با آرامش در آزمون شرکت کنند.

قاسمی‌پور افزود: پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری امتحانات سال دوازدهم به صورت دقیق در تمامی حوزه های امتحانی اجرا می شود.

او تصریح کرد: ضدعفونی روزانه بعد از هر جلسه امتحانی انجام می‌گیرد و در کنار آن تب‌سنجی نیز با همکاری هلال‌احمر صورت می پذیرد.

معاونت پرورشی وتربیت بدنی گفت: دانش آموزان با ماسک وارد می شوند و مدارس هم آمادگی دارند که اگر کسانی ماسک نداشته باشند، ماسک لازم را برایشان تامین کنند و با رعایت حداکثر مراقبت‌های بهداشتی در امتحان شرکت کنند. در اجرای پروتکل‌های بهداشتی همه باید همکاری لازم را داشته باشند تا به خوبی امتحانات برگزار شود.

خبرنگار: معصومه تقی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار