مخالفت گسترده با میزبانی قطر و امارات از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛ کشور ثالث جدید پیشنهاد شد

تهران (پانا) - برخی کشورهای غرب آسیا با میزبانی قطر و امارات از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شدت مخالف هستند و نام کشوری دیگر را برای میزبانی از دیدارهای باقی مانده مطرح کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۷۷۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مخالفت گسترده با میزبانی قطر و امارات از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛ کشور ثالث جدید پیشنهاد شد

به گزارش الریاضیة ، شماری از فدراسیون‌های غرب آسیا پیشنهاد جدیدی را به بخش مسابقات AFC ارسال کرده‌اند، تا مسابقات باقی مانده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در زمین بی‌طرف و متناسب با شرایط مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا (آب و هوای معتدل یا استادیوم‌های دارای تهویه مطبوع) برگزار کند.

یک منبع رسمی در کنفدراسیون فوتبال آسیا به الریاضیه توضیح داد که نام اردن به عنوان یک زمین بی‌طرف مطرح شده است، زیرا از نظر آب و هوای معتدل است، همچنین برخی فدراسیون‌ها مایل نیستند مسابقات مرحله گروهی را در قطر یا امارات برگزار کنند.

همین منبع خاطر نشان کرد که فدراسیون فوتبال قطر درخواست کرده است تا با استفاده از استادیوم‌های دارای تهویه مطبوع، مسابقات را در دوحه برگزار کند و این کشور شانس بالایی برای کسب میزبانی دارد. این در حالی است که فدراسیون فوتبال امارات متحده عربی هم سعی دارد ورزشگاه‌هایش را متناسب با این شرایط کند.

پیش‌بینی می‌شود پس از بررسی کمیته رقابت‌ها ، این پیشنهادها به رأی گذاشته شود تا با رأی‌گیری که بین 26 عضو هیات رئیسه برگزار خواهد شد، میزبان معرفی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار