افزایش آمار مبتلایان به کروناویروس به ۶۴۵۵ نفر در فارس

شیراز (پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شناسایی ۵۸ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آمار مبتلایان به کروناویروس به ۶۴۵۵ نفر در فارس

«عبدالرسول همتی» امروز به خبرنگاران گفت: از یک هزار و ۲۸۵ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تشخیصی، ۵۸ مورد مثبت گزارش شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به ۶ هزار و ۴۵۵ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه خوشبختانه در ۴۸ ساعت گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است، افزود: تاکنون ۱۱۳ نفر در استان جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا ویروس از دست دادند.

همتی مجموع بهبودیافتگان از بیمارستان ها و ایزوله خانگی در استان را نیز پنج هزار و ۶۶۷ نفر اعلام کرد.

او تاکید کرد: ویروس فعال و با قدرت در جامعه در حال گسترش است و هرگونه سهل انگاری و بی توجهی در این خصوص، برای جامعه زیانبار بوده و وضعیت استان را به روزهای نخست شیوع کروناویروس بازمی گرداند.

همتی به مردم توصیه کرد: بررسی ها نشان داده که استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از ترددهای غیر ضروری و رعایت فاصله در روابط اجتماعی، در جلوگیری از گسترش بیماری کووید۱۹ موثر است، بنابراین بیاییم با رعایت بهداشت فردی سلامتی را به خود، خانواده، جامعه و به ویژه سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای هدیه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار