اسامی خدمه شناور غرق شده بهبهان اعلام شد

تهران (پانا) - مدیرکل بندر بندر و دریانوردی خرمشهر اسامی هفت خدمه شناور بهبهان که بامداد روز جمعه در آبهای سرزمینی عراق غرق شد را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اسامی خدمه شناور غرق شده بهبهان اعلام شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر نوراله اسعدی گفت: شناور حادثه دیده بهبهان که بامداد روز جمعه در آبهای ساحلی عراق در نزدیکی بندر ام‌قصر غرق شد هفت سرنشین داشت که یک سرنشین تاکنون فوت شده و ۲ نفر دیگر مفقود هستند.

وی با بیان اینکه چهار خدمه شناور تاکنون توسط نیروهای امداد و نجات دریایی عراق نجات یافته‌اند، افزود: در این حادثه متاسفانه جمال مطرقی فوت و جسد آن از آب خارج شده و ۲ سرنشین دیگر به نام‌های موسی مزرعاوی از ایران و بیشت نیرمال تبعه هندی مفقود شده‌اند که عملیات جستجو و نجات برای یافتن اثری از آنها ادامه دارد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: عبدالشهید شویردحمیداوی، عبدالزهرا حاکمی، محمد عثمانی و علی عامری‌پور در این حادثه نجات یافتند.

یک شناور باری به نام «بهبهان» که در روز ١٣ خرداد با حمل بار مصالح ساختمانی و سرامیک از بندر خرمشهر عازم بندر ام القصر عراق بود شب گذشته در کانال آبی «خورعبدالله» در محدوده آب‌های سرزمینی عراق غرق شد.

شناور ناجی١٧، یدک‌کش خلیج فارس به همراه کارشناسان دریایی متشکل از سرپرست معاونت دریایی و رییس اداره ایمنی کانال، رییس اداره دریایی و رییس امداد و نجات دریایی خرمشهر به محل حادثه اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار