ثبت رکورد روزانه ابتلا به کرونا در خوزستان‌

شناسایی ۷۸۲مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در خوزستان

اهواز (پانا) -سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی ۷۸۲ بیمار جدید با مبتلا به کرونا در خوزستان خبرداد و گفت تلاش ها برای شناسایی هر چه بیشتر بیماران ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی  ۷۸۲مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس  در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، علی احسان پور اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیص کرونا در خوزستان، از دیروز تا امروز (۱۵ لغایت ۱۶خرداد) تعداد ۷۸۲ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

او ادامه داد: از مجموع ۷۸۲ بیمار جدید، ۶۲۱ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۶۱ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این ۷۸۲ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۸۲۰۶ نفر افزایش یافته است و در حال حاضر ۶۹۲ بیمار در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

احسان پور یادآور شد: خوشبختانه با تلاش های مدافعان سلامت مردم، ۱۶۸۶۹ نفر از بیماران بهبود یافته یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

او در ادامه با اشاره به آمار جانباختگان افزود: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۵ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند که از این تعداد، ۵ مورد در حوزه دانشگاه دزفول، حوزه دانشگاه جندی شاپور ۸ مورد و حوزه دانشگاه آبادان ۲ مورد بوده است و تعداد کل فوت شدگان ناشی از کرونا ۶۴۵ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد: رعایت فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک، ضرورت اجتناب ناپذیر این روزها و روزهای آینده است.

احسان پور با اشاره به آمار تفکیکی مبتلایان به تفکیک مل سکونتشان توضیح داد:آمار تفکیکی ۷۸۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان (۱۵لغایت ۱۶خرداد) شامل:اهواز: ۴۲۹نفر
(۳۳۸نفر قرطینه خانگی، ۹۱نفر بستری)کارون: ۱۵نفر
(۱۱نفر قرنطینه خانگی، ۴نفر بستری)حمیدیه: ۲۷نفر
(۲۵نفر قرنطینه خانگی، ۲نفر بستری)باوی: ۸نفر( ۸ نفر بستری)اندیمشک: ۱۳نفر(۱۱نفر قرنطینه خانگی، ۲نفر بستری)
اندیکا: ۵نفر(۵نفر قرنطینه خانگی)ایذه: ۵نفر(۵نفر قرنطینه خانگی)باغملک: ۱نفر(۱نفر بستری)دشت آزادگان: ۶نفر
(۶ نفر بستری)رامهرمز: ۱۹نفر(۱۸نفر قرنطینه خانگی، ۱نفر بستری)رامشیر: ۱۵نفر(۱۵نفر قرنطینه خانگی)مسجدسلیمان: ۱نفر(۱نفر بستری)لالی: ۶نفر(۶نفر قرنطینه خانگی)هفتکل: ۸نفر(۸نفر قرنطینه خانگی)هویزه: ۱نفر(۱نفر بستری)
هندیجان: ۳نفر(۳نفر قرنطینه خانگی)ماهشهر: ۱۷نفر(۵نفر قرنطینه خانگی، ۱۲نفر بستری)دزفول: ۳۴ نفر(۳۴نفر قرنطینه خانگی)شوش: ۵ نفر(۴نفر قرنطینه خانگی، ۱نفر بستری)
گتوند: ۱۲نفر(۱۰نفر قرنطینه خانگی، ۲نفر بستری)
آبادان: ۷۴نفر(۵۴نفر قرنطینه خانگی، ۲۰نفر بستری)خرمشهر: ۱۷نفر(۱۵نفر قرنطینه خانگی، ۲نفر بستری)شادگان: ۱۶نفر
(۱۴نفر قرنطینه خانگی، ۲نفر بستری) وشوشتر: ۴۵نفر
(۴۰نفر قرنطینه خانگی، ۵نفر بستری)می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار