ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی کرد:

رفع مشکلات بانکی ، بیمه ای و مالیاتی تولیدکنندگان، عملیاتی شد

تهران(پانا)- گام‌های عملیاتی برای رفع مشکلات بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی تولیدکنندگان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شد و مقرر گردید تا جلسات این ستاد در دو سطح ملی و استانی به طور منظم برگزار شود.

کد مطلب: ۱۰۷۷۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رفع مشکلات بانکی ، بیمه ای و مالیاتی تولیدکنندگان، عملیاتی شد

به گزارش عصر پنجشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، به ریاست سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور معاونان دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور، معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهوری، رییس امور صنعت، معدن، بازرگانی و ارتباطات سازمان برنامه و بودجه کشور، معاونان وزرای امور اقتصادی و دارایی، تعاون کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان بخش‌خصوصی برگزار شد.

در این جلسه مقرر گردید، همه استان‌های کشور به صورت فعال‌تر در برگزاری و پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اقدام کرده و گزارش عملکرد خود را به اطلاع استانداران هر استان برسانند.

در این جلسه مقرر شد، در سال جهش تولید، رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان در افزایش تولید محصولاتشان با جدیت در دستور کار اعضای ستاد قرار گیرد.

همچنین مشکلات مرتبط با واحدهای تولیدی استانی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانی و مسائل مبتلابه تولیدکنندگان بزرگ نیز در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید به بحث و بررسی گذاشته شده و با اختیار تامی که از سوی اعضای ستاد به نمایندگان خود اعطا می‌شود، راه‌حل‌های مرتبط مورد تصمیم‌گیری واقع شده و به نفع تولید کشور گام برداشته شود.

با توجه به شان جلسات و جایگاه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مقررشد تا جلسات این ستاد ملی به صورت هر دو هفته یکبار در روزهای دوشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور همه دستگاههای اجرایی، برگزار شود.

در این جلسه، گزارش عملکرد سال ۹۸ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از سوی دبیرخانه این ستاد ارایه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار