دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

بهبودی قطعی ۵۶۷ مبتلا به کرونا در استان بوشهر و ۱۲۳ مبتلای جدید

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۵۶۷ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت ۱۲۳ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بهبودی قطعی ۵۶۷ مبتلا به کرونا در استان بوشهر و ۱۲۳ مبتلای جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز چهارشنبه ۱۴ خردادماه ۱۳۸۳ نفر شامل ۵۴۷ مرد و ۸۳۶ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۲۳ مورد مثبت جدید،۳۵ مورد در بوشهر، ۲۱ مورد در دشتستان، ۱۸ مورد در جم،۱۴ مورد در دیلم، ۱۱ مورد در گناوه، ۱۰ مورد در عسلویه، ۷ مورد در کنگان، ۴ مورد در دیر، دو مورد در دشتی و یک مورد در تنگستان شناسایی‌شده‌اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۳۸۳ نفر) تاکنون ۵۶۷ نفر از آنان بهبود یافته و ۷۸۰ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۹ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
کشمیری با بیان اینکه ماسک برای همه توصیه می‌شود تصریح کرد: در خانه بمانیم تا سالم بمانیم، دستمان را به هیچ‌وجه به صورتمان نزنیم، فاصله دومتری را در هر شرایطی از افراد دیگر به خصوص موقع صحبت کردن حفظ کنیم، سفر نرویم، بیماری را جدی بگیریم و در تجمعات شرکت نکنیم.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه بدون ماسک از خانه خارج نشوید خاطرنشان کرد: مراسم ختم، عروسی، جشن تولد، مهمانی و دورهمی بسیار خطرناک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار