نامزدهای اصلی سرمربیگری بورسیا دورتموند معرفی شدند

تهران (پانا) - در حالی که مدیران بورسیا دورتموند بحث جدایی لوسین فاور را تکذیب کرده‌اند، اما منابع خبری از کاندید شدن دو سرمربی مشهور برای حضور در این تیم خبر می‌دهند.

کد مطلب: ۱۰۷۷۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نامزدهای اصلی سرمربیگری  بورسیا دورتموند معرفی شدند

به گزارش Goal ، مسئولان باشگاه بورسیا دورتموند تا پایان فصل به لوسین فاور ضمانت شغلی داده‌اند اما هنوز در تابستان امکان وداع با سرمربی سوئیسی وجود دارد و در این راه جسی مارش می‌تواند به عنوان جانشین احتمالی به دورتموند بیاید.

بر اساس گزارش‌هایی که منتشر شده است، مربی 46 ساله رد بول سالزبورگ در کنار نیکو کوواچ کاندیدای سرمربیگری زنبورها خواهند بود.

بعد از شکست یک بر صفر بورسیا دورتموند مقابل بایرن مونیخ که هفته پیش رقم خورد، لوسین فاور در مصاحبه‌ای که داشت شایعه جدایی‌اش را تقویت کرد و درباره جدایی زودهنگام گفت: « من روزنامه‌ها را نمی‌خوانم، اما می‌دانم درباره آینده چه حرف‌هایی مطرح شده است و در چند هفته آینده درباره آن تصمیم خواهم کرد. »

بعد از شکست 0-1 مقابل بایرن مونیخ یک هفته پیش ، خود فاو (62) خود در مصاحبه ای پس از بازی باعث گمانه زنی ها درباره عزیمت زودهنگام با بیانیه های رمزنگاری شده شده بود. وی گفت: "من روزنامه را نمی خوانم ، اما می دانم چگونه آن را انجام دهم. در عرض چند هفته در مورد آن صحبت خواهم کرد."

البته کمی بعد سرمربی سوئیسی از موضع خود عقب‌نشینی کرد و گفت : " چیزی که من می‌خواستم به شما بگویم این بود که اکنون زمان آن نیست که درباره پایان فصل حرف بزنیم. چرا باید از الان به فکر تمام شدن مسابقات باشیم؟ امروز باید به دیدار یکشنبه با پادربورن فکر کنیم.

هانس-یواخیم واتسکه مدیر عامل بورسیا دورتموند و مایکل زورک مدیر ورزشی این تیم نیز ادعا کردند که هیچ بحث مربیگری در این باشگاه وجود ندارد اما اطلاعات بدست آمده نشان می‌دهد که در بین مدیران دورتموند بحث‌هایی درباره سرمربی جدید وجود دارد.

این اطلاعات نشان می‌دهد که در تابستان احتمال جدایی فاور زیاد است و در این مسیر نیکو کواچ و جسی مارش نامزدهایی هستند که بیشترین شانس را برای سرمربیگری در بورسیا دورتموند خواهند داشت. در این بین علاقه مارش به فوتبال تهاجمی عاملی است که می‌تواند شانس او را برای سرمربیگری در دورتموند بیشتر کند.

این سرمربی آمریکایی در سال 2018 از نیویورک ردبولز به سالزبورگ آمد و تا ژوئن سال 2022 با ردبول سالزبورگ قرارداد دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار