علوی: به برکت هدایت‌های امام، کشتی امید مستضعفان و آزادی‌خواهان به ساحل امن نجات رسیده است

تهران (پانا) - سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) پیامی صادر و تاکید کرد علی رغم تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی، بساط امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم غاصب، رو به برچیده شدن است.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
علوی: به برکت هدایت‌های امام، کشتی امید مستضعفان و آزادی‌خواهان به ساحل امن نجات رسیده است

به گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات‌، متن این پیام به شرح زیر است:

«از اصول امام (ره) اعتماد به صدق و وعده ی الهی و بی اعتمادی به قدرت های مستکبر است./ مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
باز آن نیمه خرداد غم انگیز رسید/موسم هجرت آن یار دل انگیز رسید

فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد عروج عارفانه و ملکوتی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر را یادآوری می‌نماید که خاطره جانسوز آن علاوه بر ایران اسلامی، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را تا قیام قیامت سوگوار نمود. تنها تسلای دل‌های رنجور امت داغدار، جانشینی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) رهبری فرزانه و اندیشمند بود، تا خورشید عالم تاب اسلام ناب محمدی (صلوات الله علیه) بر قامت راسخ و سترک ولایت فقیه همچنان بتابد و قلوب حق‌طلبان را روشنایی بخشد.
دریغا که امسال در شرایطی به سوگ می‌نشینیم که شیوع ویروس ویرانگر کرونا، توفیق حضور در حرم مطهر و شیون‌گاه آن امام راحل را از عاشقان و مشتاقان، سلب نموده است.

اکنون به تاسی از قرآن و عترت و به برکت هدایت‌های الهی آن پیشوای جاودان، کشتی امید مستضعفان و آزادی‌خواهان عالم به ساحل امن نجات رسیده و علی رغم تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی، بساط امپریالیسم جهانخوار و صهیونیسم غاصب، رو به برچیده شدن است و آثار این فرسایش و افول ابهت پوشالی، روز به روز نمایان‌تر می‌گردد.

اینک ما با شهدای عزیز 15 خرداد و همه شاهدان همیشگی تاریخ عهد می‌بندیم که با پاسداری از راه سرخ شهدا و امام شهدا (ره)، در سایه سار ولایت فقیه و در سایه وحدت و همدلی مسئولین و مردم سلحشور کشورمان ثابت قدم بمانیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار