برگزاری جلسه کارگروه تخصصی آموزش مدیریت بحران در مدارس اردبیل

اردبیل (پانا)- جلسه کارگروه تخصصی آموزش مدیریت بحران در مدارس و ادارات در سالن جلسه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه تخصصی آموزش مدیریت بحران در مدارس اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، جلسه کارگروه تخصصی آموزش مدیریت بحران در مدارس و ادارات استان با حضور نمایندگان تعدادی از دستگاه های اجرایی به منظور بررسی و تصمیم گیری درباره دستورات پیش بینی شده تشکیل شد.

در این جلسه سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بر برنامه ریزی عملیاتی و اجرای کیفی و دقیق آن، و همچنین کاهش خطرپذیری سوانح تأکید کرد.

او گفت: به منظور سنجش میزان آمادگی دستگاه های خدمات رسان عضو ستاد بحران مانور ساعت صفر مدارس وادارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه حادثه خبر نمی کند افزود: دستگاه های امدادی و اعضای مدیریت بحران در ادارات و مدارس باید همیشه آمادگی لازم و کافی را داشته باشند تا به هنگام بروز حوادث در خدمت هموطنان آسیب دیده باشند.
خلیلی موسوی گفت: قرار است در این مانور نقاط قوت و قابل پی گیری دستگاه های عضو ستاد بحران بررسی و تصمیمات لازم گرفته شود.

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه هایی که تاکنون توسط این کارگروه انجام شده است، پرداخت.

درادامه جلسه سایر اعضا ی کارگروه تخصصی مدیریت بحران نیز نکته نظرات ودیدگاههای خودرادر خصوص مسایل مطروحه اعلام وپس از بحث وتبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار