برگزاری جلسه ناظرین سلامت حوزه های امتحانات نهایی پایه دوازدهم منطقه ۱۳

تهران (پانا)- جلسه توجیهی ناظران سلامت حوزه های امتحانات نهایی، امروز با حضور علی امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی، لیلا رضایی، کارشناس سلامت و تندرستی، اکرم اکبری معیر، کارشناس مرکز بهداشت شرق و ناظرین حوزه های امتحانات نهایی در اتاق شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ناظرین سلامت حوزه های امتحانات نهایی پایه دوازدهم منطقه ۱۳

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش منطقه 13 تهران، در ابتدای جلسه امیری ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، با اشاره به اهمیت و رعایت موازین بهداشتی در برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم گفت: یکی از برنامه های پر دغدغه امسال برگزاری امتحانات نهایی با حفظ سلامتی و تندرستی دانش آموزان و همکاران است. به خاطر شیوع بیماری کرونا، آموزش مجازی برای معلمان و دانش آموزان یک تجربه جدید و در پنج سال اخیر بی سابقه بوده و مسیر جدیدی را در آموزش و پرورش قرار داده است.
وی افزود: حضور مراقبین سلامت در حوزه های امتحانات نهایی برای بار اول نشان دهنده اهمیت رعایت شرایط بهداشتی ویژه و حساسیت دقت ناظرین سلامت حوزه ها است.
در ادامه جلسه، اکبری معیر گفت: عملکرد ناظرین سلامت حوزه ها، رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حوزه های امتحانات بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: با توجه به دستورالعمل بهداشتی حوزه های امتحانی که از طرف وزارت بهداشت صادر شده است؛ حضور افراد با بیماری زمینه ای مانند دیابت و نارسایی قلبی عروقی در محل برگزاری امتحانات ممنوع است. استفاده از ماسک و دستکش برای دانش آموزان و همکاران الزامیست و عدم استفاده از مواد خوراکی و داشتن وسایل شخصی دانش آموز نیز ضروری است.
وی تصریح کرد: عدم جابجایی وسایل شخصی دانش آموزان دارای اهمیت است، چیدمان صندلی های دانش آموزان با فاصله دو متری انجام گیرد و امتحانات در مکان هایی مانند سالن اجتماعات برگزار شود و دقت داشته باشیم‌ که در پایان امتحان، دانش آموزان یا والدین به صورت گروهی و تجمعی خارج نشوند.
در پایان جلسه ابلاغ و برنامه امتحانی به ناظرین تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار