امضای تفاهم نامه مشترک همکاری آموزش وپرورش و وزارت ورزش

تهران (پانا) - تفاهم نامه مشترک همکاری آموزش وپرورش و وزارت ورزش امضا شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه مشترک همکاری آموزش وپرورش و وزارت ورزش

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با حضور در معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تفاهم‌نامه‌ای را با مهدی علینژاد امضا کردند.

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درخصوص عقد این تفاهم‌نامه افزود: «امروز، روز به یادماندنی برای ورزش ایران خواهد بود و این تفاهم‌نامه در آینده نه چندان دور به ورزش ایران کمک‌های شایانی می‌کند. تفاهم‌نامه‌ای را بین این دو معاونت به امضا رساندیم که در سه بعد خلاصه می‌شود. یکی از بندهای این تفاهم‌نامه درباره استعدادیابی است. یکی درخصوص برگزاری المپیاد استعدادهای برتر به صورت مشترک است و موضوع سوم آموزش نیروی انسانی است که فدراسیون‌های ما در حوزه بحث مربیگیری و داوری و موضوعات فنی آموزش تخصصی معلمان ورزش را در دستور کار خود قرار می‌دهند.»

وی در ادامه گفت: «این تفاهم‌نامه برای هر دو وزارت بسیار ارزشمند است و باعث می‌شود که در سال 99 همکاری‌ها را به صورت خیلی نزدیک‌تر داشته باشیم. به ویژه در بحث برگزاری المپیاد استعدادهای برتر و استعدادیابی موضوعات مهمی هستند که عملا بدون حضور آموزش و پرورش به نتایجی که دلخواه است نخواهیم رسید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار