پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ١٥ خرداد

تهران (پانا) - در پیامی با تسلیت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) یاد شهدای خونین ١٥ خرداد سال ١٣٤٢ را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ١٥ خرداد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان کشور، متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

"امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است" و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند.
مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

توفان مصیبت چهاردهم خرداد سال ١٣٦٨ حکایت از غروب خورشیدی دارد که نهضتش فریاد رویش بذر ایمان، اعتماد، آزادی و استقلال در ذهن و دل امت اسلام بود.

کسی که با آمدنش هر آن چه جهل و تیرگی و تباهی را از دل امت اسلام زدود و با نفس الهی خود جانی دوباره به پیکر ملت ایران هدیه کرد.

خرداد، بار غم بر دوش ما دارد. در چهاردهم خرداد، روحی عروج کرد که رحلتش جان‌سوز و غم‌بار بود. چه بسیار چشمه های اشک که از دیدگان خون بار امت عاشق، جاری شد و چه سنگین، بار غم بر دل و جانمان نشست.
گرچه ارتحال آن عالم فرزانه و مجاهد نستوه ثلمه ای بزرگ برای جهان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، اما پرچمی که امام برافراشت بر دوش ماست. پیکر مطهر امام رفت، اما راه او، فکر او و خط او همچنان در قلب عاشقان و دلدادگان ماندگار است.

صدایش خاموش است، اما گوش امت اسلام، سرشار از سخنان و پیام های روشنگرانه اوست.

اینجانب، سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای حماسه عظیم ١٥ خرداد را به ملت مسلمان ایران و همه آزادگان راستین و حق طلبان جهان تسلیت عرض می نماید.

اینک در آستانۀ سی و یکمین سالگشت بزرگداشت نور و پنجاه و هفتمین سالروز قیام مردمی 15 خرداد سال ١٣٤٢ که سرآغاز نهضت بیداری ملت ایران و گویای پیوند ناگسستنی مردم با آرمان های الهی است، با ادای احترام به ساحت پاک حضرت امام خمینی (ره) و شهدای اسلام و آرزوی سلامتی وجود زعیم عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه حضرت احدیت، محافظت از نهضت خمینی کبیر (ره) را تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مسئلت دارد.

خانواده بزرگ دانشگاه فرهنگیان، همسو با ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی، با بازآفرینی و تجلیل از آن شوکت ماندگار و تاریخی، بار دیگر مهر و عدالت و برادری و وحدت و یکرنگی و ایثار و شهادت طلبی را فریاد می کند و با تاکید بر حضور همیشگی خود در صحنه انقلاب اسلامی همراه با ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ضمن تجدید بیعت با امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر، آرمان‌ها و ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی را پاس می‌ دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار