سید مومن: ادامه راه امام و شهدا یکی ازرسالت های اصلی همه ما است

تهران (پانا)- فاطمه سید مومن، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک در مورد خانواده بزرگ آموزش وپرورش و ادامه راه امام راحل سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سید مومن: ادامه راه امام و شهدا یکی ازرسالت های اصلی همه ما است
فاطمه سید مومن، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک در گفتگو با پانا ضمن تسلیت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد؛گفت: حضرت امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش‌نشدنی است که با زلال اندیشه‌های پاک و نورانی اش و هدایت‌های روشنگر در نهضت الهی‌اش پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد؛ به طوری که به فرموده مقام معظم رهبری، «این انقلاب، بی نام خمینی (ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.» به درستی که امام خمینی، روح بلند خدا بود در کالبد زمان و این روح خدا، همیشه در قلوب و حافظه ملت بزرگ ایران و آزاداندیشان جهان جاودانه خواهد ماند.
سید مومن در ادامه تصریح کرد: خانواده بزرگ آموزش و پرورش در حال حاضر ادامه راه امام راحل را در حفظ نظام خدمت به مردم و پیروی از ولایت و رهبری می دانند و این امر در کلام رهبری نیز به جد قابل رویت است چرا که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همان ملاحظاتی وجود دارد که درسیاست های حضرت امام (ره) نیز شاهد بودیم و از لحاظ محتوایی هم درس هایی به ما می دهد که پایه و اساس آن درسها همان دیدگاه هاو نظرات امام راحل (ره) است.
وی افزود: مجموعه آموزش وپرورش در شرایط جدید جنگ فرهنگی و اعتقادی وارزشی دشمنان علیه مرز و بوم ایران اسلامی با تمام توان و اعتقاد پای کار آمده تا با پرورش و تربیت صحیح فرزندانمان در قالب تعریف شده امام و رهبری گام بلندی در این باب بردارد.
وی با اشاره به ظرفیت فضای مجازی و رسانه و فرصت های پیش رو، اظهار کرد: هرچند امسال با توجه به شرایط و شیوع بیماری کرونا ما توفیق حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره) را نداریم اما می توانیم با کمک فضای مجازی و رسانه به بررسی ابعاد مختلف شخصیت و آثار امام بپردازیم ودانش آموزان را با برگزاری پویش ها وسوگواره های مختلف با صحیفه امام ، وصیتنامه سیاسی الهی امام، زندگینامه امام و دهها اثر اخلاقی و عرفانی و سیاسی و اجتماعی و علمی امام آشنا کنیم.
سید مومن با توجه به نیاز نوجوان به آشنایی با اندیشه های ناب امام بیان کرد: آثار امام راحل سرشار از درسها ، وصایا و نکته های فراوانی از تجربه های علمی و عملی حضرت روح الله(ره) است که بازخوانی این آثار ارزشمند و تأمل و تدبر در آنها راهگشایی در آشنایی نوجوانان بااندیشه های ناب امام است.
وی افزود: همانطور که رحلت امام خمینى(ره)، همچون حیاتش منشأَ بیدارى و نهضتى دوباره شد. راه و یادش جاودانه درخاطر تمام افراد آزاده جهان باقی ماند؛ چرا که او حقیقت بود و حقیقت همیشه زنده است.
در پایان سید مومن معاونت پرورشی وتربیت بدنی منطقه یک اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با پاسداری از آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی وخون پاک شهیدان، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری برای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم و فراموش نکنیم که مسیر بقا وادامه راه امام خمینی(ره) با تقویت وحدت ملی هموار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار