نخست وزیر ارمنستان هم به کرونا مبتلا شد

تهران (پانا) - نخست وزیر ارمنستان امروز اعلام کرد که خود و اعضای خانواده‌اش، به عفونت ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، البته علائم بالینی بیماری را ندارند و به همین دلیل او در خانه مانده و وظایفش را از طریق دور کاری انجام خواهد داد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نخست وزیر ارمنستان هم به کرونا مبتلا شد

به گزارش تسنیم از خبرگزاری «نووستی»، "نیکول پاشینیان" نخست وزیر جمهوری ارمنستان و اعضای خانواده وی به عفونت ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. این مسئله را پاشینیان، امروز، دوشنبه در صفحه فیس بوک خود اعلام کرده است.

نخست وزیر ارمنستان چنین نوشته‌ است: «من بار دیگر آزمایش کرونا دادم و متأسفانه، من به عفونت ویروس کرونا مبتلا شده‌ام. بعد از آن، تست کرونای اعضای خانواده‌ام هم متأسفانه مثبت شده و آنها نیز آلوده شده‌اند. البته هیچ یک از ما علائم بالینی بیماری را نداریم. به همین دلیل من از خانه کار خواهم کرد و همه امکانات برای انجام وظایفم مهیاست.»

پاشینیان همچنین با یادآوری اینکه، به احتمال زیاد وی در جریان یک نشست کاری به ویروس کرونا آلوده شده است، تأکید کرد: «از آنجا که من تمام استانداردهای ایمنی را رعایت کرده‌ام، امیدوارم که دیگر مقامات دولتی را به این عفونت آلوده نکرده باشم. همه ما باید از معیارهای ایمنی در شرایط ایپدمی بیماری همه گیر پیروی کنیم، ماسک بپوشیم، فاصله اجتماعی لازم را رعایت کرده و مرتب دست‌های خود را بشوییم.»

لازم به یادآوری است که وضعیت شیوع ویروس کرونا در ارمنستان دشوار گزارش شده است. طی یک روز گذشته 355 مورد جدید از عفونت کرونا در این کشور مشاهده شده و 69 بیمار مبتلا درمان شدند.

تعداد کل افرادی که تاکنون بهبود یافته‌اند، 3 هزار و 838 نفر است و 9 هزار و 282 نفر همچنان به این عفونت مبتلا هستند و تاکنون 131 شهروند هم جان خود را از دست داده‌اند.

در اواخر ماه مه، نخست وزیر امنستان اعلام کرد که از لحاظ تعداد موارد آلودگی به ویروس کرونا، در این کشور بیش از 1 میلیون نفر مبتلا شده‌اند، بدین ترتیب ارمنستان از ایران و فرانسه پیشی گرفته و به سناریوی ایتالیا نزدیک شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار