در گفت‌وگو با پانا

مجتبی یوسفی: با وضع فعلی برگزاری دیدار فولاد و استقلال در خوزستان به صلاح نیست؛ باید در این تصمیم بازنگری شود

بازی هم بدون تماشاگر باشد، ازدحام جمعیت در فرودگاه برای استقبال از استقلال را خواهیم داشت

تهران (پانا) - نماینده اهواز در مجلس یازدهم معتقد است با قرمز بودن وضع استان خوزستان ازنظر شیوع کروناویروس، برگزاری دیدار فولاد و استقلال در اهواز باعث به وجود آمدن مشکلات خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مجتبی یوسفی: با وضع فعلی برگزاری دیدار فولاد و استقلال در خوزستان به صلاح نیست؛ باید در این تصمیم بازنگری شود

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با پانا در واکنش به اظهارات چند روز پیش سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر اینکه « ورزشگاه فولاد آره‌نا در منطقه سفید قرار دارد و دیدار فولاد و استقلال می‌تواند در این ورزشگاه برگزار شود» گفت: « با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان خوزستان که 25 تا 30 درصد آمار ابتلا روزانه کشور مربوط به استان ما به شمار می‌رود و وضعیت قرمز است، باید مسئولین امر در ستاد ملی مقابله با کرونا و هم ستاد استانی و از طرف دیگر مسئول‌هایی که به نوعی تصمیم‌گیرنده در مبحث کرونا هستند، در برخی تصمیماتشان بازنگری انجام دهند و همراه با مردم که فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنند و مراقبت‌های فردی انجام می‌دهند، مسائل را به گونه‌ای مدیریت کنند که کار از این که هست سخت‌تر نشود. از این جهت برخی تصمیم‌هایی که گرفته می‌شود، ما را به عنوان نماینده مردم نگران می‌کند.»

وی ادامه داد: «هر چند تصمیم فدراسیون فوتبال بر این اساس است که مسابقات لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار شود و شاید ورزشگاه فولاد خوزستان در منطقه سفید باشد اما باید توجه کرد که حضور تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال در خوزستان حتی اگر بازی بدون تماشاگر هم باشد، باز هم با توجه به علاقه‌ای که مردم به فوتبال دارند، منجر به ازدحام جمعیت خواهد شد و در این بین اگر حتی یک نفر هم کرونا داشته باشد کافی است تا تعداد دیگری را مبتلا کند. هواداران به بازیکنان استقلال علاقه دارند و به فرودگاه می‌روند که از تیم محبوبشان استقبال کنند.»

نماینده اهواز در مجلس در پایان با توصیه به مسئولان سازمان لیگ و ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا گفت:« هر چند بحث کرونا موضوعی تخصصی است که باید ستاد ملی و استانی درباره آن نظر بدهند اما به نظر من برگزاری این مسابقه تصمیم غلطی است و ممکن است از قبال برگزاری این مسابقه مشکلاتی به وجود بیاید. برگزاری دیدار فولاد و استقلال در خوزستان در وضع فعلی به صلاح نیست، این همه صبر کردیم، یک مقدار بیشتر صبر کنند تا شرایط عادی شود. وقتی شرایط استان قرمز است، عواقب چنین تصمیمی مشخص خواهد بود. در مجموع به نظر من تصمیمی که گرفته شده درست و کارشناسی شده نیست و باید در این تصمیم بازنگری شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار