تجلیل از برگزیدگان برنامه هاو مسابقات هفته معلم ابرکوه برگزار شد

ابرکوه (پانا) - آیین تجلیل از برگزیدگان و فعالین برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور سید ابراهیم حسینی امام جمعه،علی اکبراسحاقی معاون سیاسی فرماندار،محمدعلی کریمی مدیر آموزش وپرورش در سالن معلم شهرستان ابرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان برنامه هاو مسابقات هفته معلم ابرکوه برگزار شد

در این مراسم امام جمعه شهرستان ابرکوه مسابقات را نوعی خود شکوفایی دانست و گفت: پرورش شخصیت دینی و مذهبی دانش آموز در زیر ساخت نظام کشور تاثیر گذر است.

سید ابراهیم حسینی افزود: تقدیر از شما خواهران و برادران که در بخش کتاب خوانی و قرآنی در مسابقات رتبه بالایی به دست آورده اید مورد اهمیت و قدردانی هستید.

وی افزود: باید قدردان معلمانی باشیم که در بخش آموزش و پرورش در فضای مجازی آنچنان بلند همت عمل کردند که رتبه کشوری را کسب کردند.

مدیریت آموزش و پرورش در این مراسم از مسابقاتی که توسط کارشناسان دارالقرآن و کانونها با وجود تعطیلی مدارس پیگیری شد قدردانی و تشکر کرد و حضور دانش آموزان را در مسابقات کتاب و کتاب خوانی، آموزه های قرآنی، طراحی از چهره معلم را اثر گذارو....چشمگیر دانست.

محمد علی کریمی افزود: فرهنگیان شهرستان ابرکوه در تولید محتوا در کشور حرفی برای گفتن دارند و در برنامه تولید شده توسط دانش آموزان این شهرستان به عنوان آثار برتر انتخاب شده و جز,16 اثر برتر کشوری است که به نظر سنجی گذاشته شده است.

معاونت پرورشی اداره آموزش وپرورش در پایان به رتبه های برتر کشوری در تولید محتوا توسط دانش آموزان، فعالیت ها و برنامه های برگزار شده در هفته معلم و مراسم اختتامیه شهدای دانش آموز به صورت لایو اشاره و از دست اندرکاران این برنامه ها قدردامی و تشکر کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم از برگزیدگان مسابقات آموز های قرآنی، حفظ جز, 30، کتاب و کتاب خوانی، طراحی چهره معلم تاثیر گذار، تولید محتوای برتر فرهنگی، تربیتی و محتواهای تولید شده توسط مشاوران قدردانی و جوایزی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار