مدیر آموزش ‌و پرورش اسلامشهر: تعیین وضعیت نمرات پایانی دانش آموزان تا آخر تیر 99

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر درباره وضعیت مدارس اعلام کرد بر اساس نظر شورای مدرسه کلاس های آنلاین تا اتمام دروس ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۰۷۶۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش ‌و پرورش اسلامشهر: تعیین  وضعیت نمرات پایانی دانش آموزان  تا آخر تیر 99

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: در شرایطی که هنوز ستاد ملی کرونا درباره وضعیت مدارس تعیین تکلیف نکرده، هر روز شاهد اظهار نظرهای مختلفی از سوی افراد غیرمطلع هستیم که بیشتر به عنوان خوراک فضای مجازی می‌توان از آنها یاد کرد.

او در ادامه بیان کرد: طبق آخرین تصمیمات وزارت آموزش و پرورش، بر اساس نظر شورای مدرسه کلاسهای آنلاین تا اتمام دروس ادامه خواهد داشت که سقف زمانی آن تا پایان خرداد ماه خواهد بود.

حسینعلی بنار درباره نحوه تعیین نمرات پایان سال دانش‌آموزان نیز موضوع را به تصمیم معلم و مدیر مدرسه ارجاع داد و افزود: بر اساس فعالیت‌های آنلاین دانش‌آموزان و وضعیت تحصیلی آنها در نیم‌سال اول، نمره پایانی نیز تعیین و اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول در خصوص برگزاری امتحان حضوری برای دانش آموزان نیز از برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم و داخلی دانش‌آموزان پایه نهم تصریح کرد: سایر پایه‌ها هیچ آزمون حضوری نخواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، از زحمات فرهنگیان و خانواده‌ها به خاطر برگزاری خوب و مناسب کلاس‌های آنلاین قدردانی کرد و گفت: تمامی کلاس‌ها تا پایان خرداد ماه به اتمام خواهد رسید و تا آخر تیرماه نیز وضعیت نمرات پایانی دانش‌آموزان مشخص خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار