با حضور مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد؛

دومین نشست جامعه خیرین مدرسه‌ساز با مدیر کل امور فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات

تهران (پانا) - دومین نشست جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با مدیر کل امور فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دومین نشست جامعه خیرین مدرسه‌ساز با مدیر کل امور فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات

به گزارش جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، دومین نشست جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با مدیر کل امور فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات با حضور جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز، کیانی مدیر کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات، باقری فرد رئیس اداره کل توسعه ارتباطات فرهنگی زنان، حسن نژاد رئیس اداره ایرانیان و رئیس دبیر خانه کارگروه فرهنگ و رسانه شورای عالی ایرانیان، رضیان عضو کمیسیون بانوان جامعه خیرین در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات برگزار شد.

کیانی مدیر همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات در ابتدای این جلسه از ایجاد میزخدمت خیرین در سفارتخانه‌ها و کنسولگیری‌های ایران در خارج از کشور خبر داد و افزود: از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن سازمان برای اطلاع رسانی، اشاعه و ترویج فرهنگ مدرسه سازی برای جذب خیران خارج از کشور و ارتباط با جامعه ایرانی استفاده خواهیم کرد.

جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در ادامه گفت: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور مدت 21 سال است که تشکیل شده است و خیرینی بزرگی همچون آقایان شاه حسینی، قلم چی و حاج اکبر ابراهیمی از اعضای هیات مدیره آن هستند که سکاندار آن از ابتدای تاسیس مرحوم حافظی بوده که امروز با دستان پر مهر دکتر قفلی اداره می‌شود.

باقری‌فر رئیس اداره بین المللی زنان در ادامه این جلسه افزود: کار ستادی ما پشتیبانی امور مربوط به زنان و خانواده در خارج از کشور است که در این خصوص نشست‌ها و اجلاس‌های متفاوت با محوریت زنان و خانواده با حضور زنان اندیشمند و کارآفرین به صورت اجلاس بین المللی برگزار می‌کنیم.

در این نشست حسن‌نژاد از احیای مجدد و شکل گیری هفت کارگروه در شورای عالی ایرانیان خارج از کشور در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، قضایی، علمی و فن آوری خبر داد و عنوان کرد: نگاه راهبردی و حضور فرهنگ و رسانه، فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نو و سرمایه گذاری اقتصادی در حوزه کارگروه فرهنگ و رسانه احیا شده است.

وی همچنین از ارتقای کارگروه امور ایرانیان خارج از کشور در جامعه خیرین مدرسه‌ساز به کمیسیون امور و مشارکت ایرانیان خارج از کشور پیشنهاد داد.

رضیان در پایان این نشست، از تالیف کتاب بانوان خیرین مدرسه‌ساز و شخصیت‌های برجسته خیرین آن خبر داد که به همت جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سازمان نوسازی مدارس کشور در حال تهیه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار