دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

بهبودی قطعی ۴۴۴ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر/ تأیید ۷۶ مبتلای جدید

بوشهر(پانا)_ دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۴۴۴ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت ۷۶ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بهبودی قطعی ۴۴۴ مورد مبتلا به کرونا در استان بوشهر/ تأیید ۷۶ مبتلای جدید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، سعید کشمیری اظهار کرد : تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر تا روز یکشنبه ۱۱ خردادماه ۱۰۸۹ نفر شامل ۶۳۶ مرد و ۴۵۳ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۷۶ مورد مثبت جدید،۳۹ مورد در بوشهر، ۱۱ مورد در دشتستان، ۹ مورد در عسلویه، ۵ مورد در کنگان، ۴ مورد در گناوه، ۳ مورد در دیلم، ۳ مورد در تنگستان یک مورد در جم و یک مورد در دیر شناسایی‌شده‌اند.
کشمیری افزود: ۳۹ مورد جدید شهرستان بوشهر، ۲۱ آقا در رده سنی ۲۳ تا ۵۷ سال و ۱۸ خانم در رده سنی ۲۵ تا ۶۶ سال هستند که از این تعداد دو آقا و دو خانم در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند و بقیه موارد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
وی تصریح کرد: ۱۱ مورد جدید شهرستان دشتستان، ۵ آقا در رده سنی ۲۶ تا ۷۷ سال و ۶ خانم در رده سنی ۱۹ تا ۷۵ سال هستند که همه موارد به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۴ مورد جدید شهرستان گناوه، دو آقا و دو خانم در رده سنی ۳۵ تا ۷۳ سال هستند که سه مورد بعد از گذراندن دوره درمان خود از بیمارستان ترخیص در برای ادامه درمان در منزل تحت مراقبت هستند و یک مورد نیز به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارد.
کشمیری افزود: ۳ مورد جدید شهرستان دیلم، دو آقا و یک خانم در رده سنی ۱۵ تا ۸۳ سال هستند که دو آقا بعد از گذراندن دوره درمان خود از بیمارستان ترخیص و برای ادامه درمان در منزل تحت مراقبت هستند و مورد جدید خانم در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است.
وی بیان کرد: ۳ مورد جدید شهرستان تنگستان همگی از اعضای یک خانواده و سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
کشمیری اضافه کرد: ۹ مورد جدید شهرستان عسلویه، ۶ نفر ساکن شهرستان و سه نفر نیز ساکن استان‌های دیگر بوده‌اند و همه آن‌ها سابقه تماس با مورد مثبت را داشته‌اند و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: ۵ مورد جدید شهرستان کنگان، سه آقا در رده سنی ۳۱ تا ۳۸ سال و دو خانم ۳۱ و ۷۷ ساله هستند که سه نفر از موارد جدید به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارند، یک مورد جدید از بیمارستان ترخیص و برای ادامه درمان در منزل تحت مراقبت است و یک نفر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است.
وی تصریح کرد: مورد جدید شهرستان دیر خانم ۲۵ ساله است جدید به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی و در منزل تحت مراقبت قرار دارد و مورد جدید شهرستان جم نیز یک خانم است و در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌های استان (۱۰۸۹ نفر) تاکنون ۴۴۴ نفر از آنان بهبودیافته و ۶۰۴ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۲۸ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه استفاده از ماسک در محیط بیرون از منزل به ویژه در محیط‌های شلوغ ضروری است خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای از مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی سهل‌انگاری می‌کنند که این موضوع روزهای سختی را برای ما رقم خواهد زد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار