حدادی: مناطق آماده باشند تا بازگشت دانش آموزان به مدارس دولتی غافلگیرشان نکند

تهران (پانا) - ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهش اداره کل شهر تهران در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل و شورای معاونین مناطق نوزده گانه شهر تهران  با اشاره به احتمال بازگشت دانش آموزان به مدارس دولتی، بر بازنگری زیر ساخت موضوع نیروی انسانی شامل تعداد دانش آموزان و تعداد کلاس های مورد نیاز منطقه تاکید کرد. 

کد مطلب: ۱۰۷۶۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
حدادی: مناطق آماده باشند تا بازگشت دانش آموزان به مدارس دولتی غافلگیرشان نکند

ابوالقاسم حدادی گفت: استفاده از فضای مجازی در آموزش فرصتی شد تا آموزش و پرورش نگاه جدیدی به مساله آموزش داشته باشد. آموزش و پرورش برای شناسایی نقاط قوت و ضعف این مهم یک طرح پژوهشی آماده کرده تا بتوانیم موضوع میزان دسترسی دانش آموزان شهر تهران برای استفاده از فضای مجازی و شاد و صداسیما را مورد پژوهش قرار داده و این مورد را مقایسه کنیم تا بدانیم میزان اثربخشی کدام مناسبتر است. در این پژوهش میزان رضایتمندی معلمین و دانش آموزان را بررسی می کنیم.

حدادی افزود: الزامات ساماندهی به مناطق تقدیم شد و بعد از یک دوره کامل حضوری و ویدیو کنفرانسی اطلاعات داده شد و توافق های توسعه سنواتاتی و الزامات براساس امکانات و کمبود نیروی انسانی ارایه شد.

وی افزود: با توجه به اینکه سال پر زحمتی در پیش خواهیم داشت بجهت کمبود نیروی انسانی و بازگشت دانش آموزان به مدارس دولتی، باید مجدد زیر ساخت موضوع نیروی انسانی شامل تعداد دانش آموزان و تعداد کلاس های مورد نیاز منطقه بررسی و بازنگری شود تا تغییرات در شروع سال تحصیلی شما را غافلگیر نکند. راجع به کسری نیروی انسانی به این فکر کنیم که همکاران مان را تشویق کنیم تا بعد از بازنشستگی در مدارس بمانند. همچنین ساعت حق التدریس کافی است اما ممکن است نفر نداشته باشیم.

حدادی گفت: برنامه سالانه از طرف وزارتخانه ابلاغ شده و شورای برنامه ریزی در اداره کل تشکیل شده و برش منطقه ای به مدیران تقدیم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار