معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهریار:

20 خرداد ماه آخرین مهلت ثبت‌نام افراد دارای نقص اطلاعات در سامانه مسکن فرهنگیان

شهریار(پانا) - توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهریار از تمدید مهلت رفع نقص اطلاعات در سامانه مسکن فرهنگیان تا 20 خردادماه خبر داد .

کد مطلب: ۱۰۷۶۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
20 خرداد ماه آخرین مهلت ثبت‌نام افراد دارای نقص اطلاعات در سامانه مسکن فرهنگیان

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان شهریار، مهدی تبارکی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهریار در تشریح این خبر گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی مدارس، برخی همکاران از فعال بودن سامانه ثبت‌نام مسکن فرهنگیان تا 20 فروردین 99 بی‌اطلاع بوده و متقاضی تمدید مجدد ثبت‌نام در سامانه مسکن فرهنگیان شدند که با توجه به درخواست‌های آنان شرایط لازم فراهم شد.

او با اشاره به ایجاد تمهیدات لازم جهت ثبت‌نام افراد دارای نقص اطلاعات و معترض به نتایج پالایش اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی، تاکید کرد: همکاران ذینفع تا تاریخ بیستم خردادماه 1399 می‌توانند با مراجعه به سامانه maskan.medu.ir نسبت به رفع نقص و تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

تبارکی با تاکید بر اینکه مهلت تعیین شده به هیچ وجه قابل تمدید نیست، تصریح کرد: کلیه همکاران فرهنگی متقاضی مسکن، اعم از شاغل یا بازنشسته فقط تا تاریخ ذکر شده می‌توانند در سامانه مسکن فرهنگیان نسبت به رفع نقص و یا اعلام اعتراض به نتایج اقدام کنند و پس از آن هیچگونه تغییراتی امکان‌پذیر نیست.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که شرایط و مشخصات آنان قبلا از سوی وزارت راه و شهرسازی تایید شده است و فرم امتیازبندی را تکمیل کرده‌اند، از ورود به سامانه خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار