مستند «گلستان در برابر ویروس کرونا» از قاب هیسپان تی وی:

روایتی از تلاش اتاق بازرگانی استان گلستان در مقابله با ویروس کرونا 

تهران (پانا) - مستند«گلستان در برابر ویروس کرونا»  (Golestán vs. coronavirus) که به موضوع  تهیه تجهیرات بیمارستانی و اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و لباس‌های مخصوص بیمارستانی می‌پردازد و 12 خرداد ماه روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

کد مطلب: ۱۰۷۶۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
روایتی از تلاش اتاق بازرگانی استان گلستان در مقابله با ویروس کرونا 

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، در پی شیوع کرونا در ایران، نیاز شدید به تجهیزات بیمارستانی و اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و لباس‌هاس مخصوص بیمارستانی در کشور نمود یافت. اتاق بازرگانی استان گلستان با همکاری اتاق بازرگانی ایران در طرحی هماهنگ، نیروهای داوطلب و همچنین تولیدی‌های پوشاک استان را بسیج کرد تا در اسرع وقت نیازهای استان را تامین کنند. همچنین با کمک خیرین و اعضای اتاق بازرگانی تعداد زیادی تجهیزات لازم خریداری شده و در اختیار مراکز درمانی قرار گرفت.
این مستند سعی دارد بخش کوچکی از این اقدام بزرگ در سطح ملی را که در سراسر ایران برای مبارزه با همه گیری کرونا ویروس پدید آمد، نشان دهد.
مستند «گلستان در برابر ویروس کرونا» دوشنبه ساعت 8:30 ،15 و 21:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود. تکرار این مستند سه شنبه ساعت 2:30 بامداد باز پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار