تثبیت وضعیت قرمز در خوزستان؛

شناسایی ۶۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در خوزستان

اهواز (پانا) - آمار جدید مبتلایان به کرونا در خوزستان حاکی از ابتلای 625 بیمار جدید ظرف 24 ساعت گذشته در استان است.

کد مطلب: ۱۰۷۶۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۶۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، علی احسان پور بیان کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیص کرونا در خوزستان، از دیروز تا امروز (۹ لغایت ۱۰خرداد۹۹) تعداد ۶۲۵ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

او در ادامه افزود: با توجه به اعلام از سرگیری فعالیت ادارات با حضور تمامی کارکنان از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، انتظار می رود تا رعایت پروتکل های بهداشتی با حداکثر توجه در ادارات و ارگان هایی که روزانه پذیرای تعدای زیادی از مردم هستند، رعایت شود و مردم عزیز نیز در زمان حضور در خارج از منزل، فاصله گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

احسان پور ادامه داد: از مجموع ۶۲۵ بیمار جدید، ۴۸۰ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۴۵ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این ۶۲۵ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۴۱۵۳ نفر افزایش یافت.

او بیان کرد: در حال حاضر ۸۷۷ بیمار در بیمارستان های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه با تلاش های مدافعان سلامت مردم، ۱۲۷۲۹ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تعداد جانباختگان بیان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۵۴۷ نفر برسد.

احسان پور با ارایه آمار تفکیکی مبتلایان توضیح داد: آمار تفکیکی ۶۲۵ بیمار جدید شناسایی شده در شبانه روز گذشته (۹لغایت ۱۰خرداد) خوزستان عبارتند از: اهواز: ۲۲۱ نفر(۱۷۶نفر قرطینه خانگی، ۴۵نفر بستری)کارون: ۲۳نفر
(۱۸نفر قرنطینه خانگی، ۵نفر بستری)حمیدیه: ۱۲نفر
(۱۱نفر قرنطینه خانگی، ۱نفر بستری)باوی: ۱۱نفر(۶نفر قرنطینه خانگی، ۵نفر بستری)امیدیه: ۱ نفر (۱نفر بستری)
اندیمشک: ۱۵نفر(۱۲نفر قرنطینه خانگی، ۳نفر بستری)
ایذه: ۱نفر(۱نفر قرنطینه خانگی)باغملک: ۶نفر(۶نفر قرنطینه خانگی)دشت آزادگان: ۱۳نفر(۱۱نفر قرنطینه خانگی، ۲ نفر بستری)رامهرمز: ۲نفر(۲نفر بستری)رامشیر: ۱۵نفر(۱۰نفر قرنطینه خانگی، ۵نفر بستری)مسجدسلیمان: ۱۶نفر(۱۰نفر قرنطینه خانگی، ۶نفر بستری)هفتکل: ۲ نفر(۱نفر قرنطینه خانگی، ۱ نفر بستری)ماهشهر: ۱۴ نفر(۹نفر قرنطینه خانگی، ۵نفر بستری)دزفول: ۷۸ نفر(۵۳نفر قرنطینه خانگی، ۲۵نفر بستری)شوش: ۴۰نفر(۳۲نفر قرنطینه خانگی، ۸نفر بستری)
آبادان: ۱۶ نفر(۴نفر قرنطینه خانگی، ۱۲نفر بستری)خرمشهر: ۴۲نفر(۳۳نفر قرنطینه خانگی، ۹ نفر بستری)شادگان: ۳۷ نفر
(۳۴نفر قرنطینه خانگی، ۳نفر بستری)شوشتر: ۵۸نفر(۵۲نفر قرنطینه خانگی، ۶نفر بستری) و بهبهان: ۲نفر
(۱نفر قرنطینه خانگی، ۱نفر بستری) است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار