تشریح چگونگی شهادت ۳ مرزبان منطقه مرزی سردشت

تهران (پانا) - جانشین فرمانده نیروی انتظامی، با تبریک و تسلیت شهادت مرزبانان هنگ مرزی سردشت، روند درگیری با تروریست های مسلح را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تشریح چگونگی شهادت ۳ مرزبان منطقه مرزی سردشت

به گزارش سایت پلیس، سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از محل درگیری مرزبانان هنگ مرزی سردشت با اشرار مسلح، در جمع خبرنگاران، گفت: شب گذشته مرزبانان همیشه بیدار حین مراقبت از مرزها در یکی از برجک های مراقبت از مرز مشترک با عراق در منطقه سردشت، با یک گروه تروریستی که قصد ورود به کشور را داشت مواجه شدند.

وی با بیان اینکه مرزبانان با تجهیزات فنی و گشت های هدفمند متوجه حضور گروهک تروریستی در منطقه شدند، افزود: مرزبانان بلافاصله پس از مشاهده گروهک تروریستی به مدت ۴۰ دقیقه با آنها به صورت مسلحانه و دو طرفه درگیر شدند که در این درگیری سه تن از مرزبانان شجاع، دلیر و ولایت مدار هنگ مرزی سردشت به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تبریک و تسلیت شهادت مرزبانان به خانواده‌های گرانقدر این شهدا و همچنین خانواده بزرگ مرزبانی، اظهار داشت: محل درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی کوهستانی بوده که منطقه‌ مرزی حوزه عراق مقری برای دپوی قاچاقچیان است، منطقه مرزی یک منطقه قرمز بوده و هر گونه تردد غیر مجاز در این مرزها جرم و کسانی که حریم مرزی را نقض کنند متجاوز مرزی محسوب می شوند.

سردار رضایی ادامه داد: افرادی هستند که با عنوان کولبر قصد تردد در مرزها را دارند که عملا کولبر نیستند و تروریست‌های مسلح هستند که امیدواریم با همکاری که با مرزبانان کشور عراق داریم این منطقه را صد در صد مدیریت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار