تعطیلات پرترافیک در انتظار 3 استان

تهران (پانا) - فرمانده پلیس راه راهور ناجا در بازدید از محور مواصلاتی هراز، گفت در تعطیلات پیش رو ترافیک در انتظار جاده‌های منتهی به سه استان خراسان رضوی، قم و مازندران خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۷۶۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلات پرترافیک در انتظار 3 استان

به گزارش سایت پلیس، سردار سید تیمور حسینی در بازدید از محور هراز گفت: بازگشایی اماکن زیارتی در دو استان خراسان رضوی و قم سبب مراجعه زائران به این دو استان در تعطیلات پیش رو و ایجاد ترافیک در محورهای منتهی به این اماکن زیارتی خواهد شد.

وی، افزود: بر اساس تجربه و به شکل طبیعی محورهای شمالی نیز در این تعطیلات شاهد ترافیک سنگین خواهند بود که پلیس راه تمهیدات ترافیکی لازم را در محورهای هراز و چالوس پیش بینی خواهد کرد. با توجه به اینکه تردد درون استانی در مازندران زیاد است و بسیاری از مردم بومی تعطیلات را در ییلاقات به سر می‌برند تلاش می‌کنیم کمترین محدودیت را در محورهای شمالی ایجاد کنیم.

فرمانده پلیس راه در ادامه خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها مشکلاتی را برای اهالی بومی ایجاد خواهد کرد که با همکاری مردم تلاش می‌کنیم محدودیت‌ها در کمترین حجم خود و تنها برای باز کردن گره های ترافیکی اعمال شود.

سردارحسینی با بیان اینکه در چند روز گذشته محورهای مازندران، خراسان رضوی و قم با بار ترافیکی مواجه بوده اند، تصریح کرد: با مدیریت خوب همکاران پلیس راه استان و همراهی مردم شرایط فعلی در این محور مطلوب و قابل قبول است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار