لیست خرید تابستانی فرهاد مجیدی برای استقلال مشخص شد

تهران (پانا) - مجیدی می‌گوید بازیکنان جوان و آینده دار را به بازیکنانی که ستاره شده‌اند ترجیح می‌دهد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
لیست خرید تابستانی فرهاد مجیدی برای استقلال مشخص شد

به گزارش ایلنا،احمد سعادتمند اعلام کرد برای فصل آینده از فرهاد مجیدی لیست بازیکنان جدید را درخواست کرده اما هنوز این لیست در اختیارش قرارنگرفته است. اگر فرهاد مجیدی قصد ادامه همکاری و ارائه لیست بازیکنان مورد نظرش به باشگاه را داشته باشد،بسیاری منتظرهستند تا اسامی نفرات مورد نظر سرمربی جوان منتشر شود.فرهاد مجیدی در 2 مقطع نقل و انتقالاتی که سرمربی آبی‌ها بود نشان داد که علاقه چندانی به کارکردن با ستاره‌ها ندارد.

او اغلب بازیکنان جوان و کم نام و نشان را ترجیح می‌دهد. مثل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم که از مذاکره باشگاه با محدرضا حسینی ستاره تیم ذوب آهن که مورد توجه اغلب تیم‌های مدعی قرار داشت ناراحت شده بود و به خاطر این موضوع از خطیر و پرویز مظلومی عصبانی بود.در نهایت هم حسینی راهی سپاهان شد.

مجیدی می‌گوید بازیکنان جوان و آینده دار را به بازیکنانی که ستاره شده‌اند ترجیح می‌دهد. البته این خصلت اغلب مربیان جوان ایرانی است. امیر قلعه نویی هم در شروع کارش با استقلال چنین سیاستی را در پیش گرفت.علیرضا منصوریان هم در لیگ شانزدهم و حتی هفدهم تقریبا با چنین تفکری یارگیری کرد. هرچند در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم بعد از نتیجه نگرفتن تغییر رویه داد و سراغ سجاد شهباززاده و آندرانیک تیموریان رفت که البته بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل باعث شسد تا ناچاربه استفاده از جوانانش شود و نتایج خوبی هم کسب کند. حتی یحیی گل محمدی در اولین فصل حضورش در پرسپولیس هم چنین رویه‌ای در پیش گرفت. مجیدی در نقل و انتقالات زمستانی با خرید ارسلان مطهری و رفتن سراغ گزینه هایی چون آرمین سهرابیان نشان داد که سیاست و سلیقه اش همان کار کردن با غیرستاره‌ها است.

درچنین شرایطی باید لیست بازیکنان تیم ملی امید در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی را مورد توجه قرارداد. از بین نفراتی که فرهاد مجیدی به تبیم ملی دعوت کرد امروز شاهین طاهر خانی،محمد بلبلی،مهدی قایدی،عارف غلامی،رضا آذری و حسین پورحمیدی در استقلال شاگرد مجیدی هستند. از طرف دیگر نفراتی چون محمد آقاجانپور،وحید نامداری،ابوالفضل رزاق پورریا، ابوالفضل جلالی و رضا جبیره هم در 2 پنجره قبلی نقل و انتقالات که فرهاد مجیدی در آنها حضور داشت نام شان برای حضور در استقلال مطرح شد.

از بین شاگردان فرهاد مجیدی در تیم ملی امی امروز نفراتی چون علی شجاعی،علیرضا آرتا،محمد محبی،امید نورافکن و یونس دلفی می‌توانند گزینه‌های جذابی برای نقل و انتقالات تابستانی باشند که باید دید فرهاد روی آنها دست می‌گذارد یا ترجیح می‌دهد سراغ بازیکنان کمتر شناخته شده برود. البته فرهاد با خط کشیدن روی نفراتی چون الهیار صیادمنش،محمدرضا سلیمانی،مهدی امینی و محمامین اسدی و دعوت از نیما میرزازاد دروازبان نیمکت نشین نساجی نشان درمورد برخی از بازیکنان نگاه و دیدگاه متفاوتی دارد.درست مثل زمانی که در برنامه نود درباره علیرضا جهانبخش از او سوال شد و فرهاد لژیونر جوان فوتبال ایران را نمی‌شناخت.

درلیست فرهاد بازیکنان لیگ برتری دیگری هم مثل محمد خرم الحسینی، سینا زامهران،محمد خدابنده لو،معراج اسماعیلی،رضا شکاری،امیر روستایی،طاها شریعتی هم وجود داشت که باید دید هیچ کدام در لیست خرید سرمربی جوان قرار می‌کیرند یا نه؟نکته جالب درباره فرهاد مجیدی اینکه وقتی او سرمربی تیم ملی شد 13 بازیکن جدید در لیست او قرار گرفتند که به نظر می‌رسد با انتخاب و سلیقه خودش بوده است. امید دره،سینا خادم پور،سجاد آقایی،محمدرضا آزادی،عارف آغاسی،امیرحسین باقر پور،جعفر سلمانی،رحمان جعفری، علی شجاعی،اسماعیل باباحاجی،مهدی عبدی،رامین داوودی و حبیب فرعباسی این 13 نفر را تشکیل می‌دادند. ا

لبته قرض دادن آقایی به دوب آهن و نیمکت نشینی محض خادم پور در استقلال نشان می‌دهد فرهاد مجیدی در تیم ملی امید و استقلال دوسلیقه و شخصیت کاملا متفاوت دارد. در مجموع باید منتظر ماند و دید در لیستی که قرار است فرهاد برای خرید تابستانی به باشگاه بدهد تجربه سرمربیگری تیم ملی امید چقدر به کارش می‌آید و از بین ده‌ها بازیکنی که در لیگ برتر و لیگ آزادگان چند ماه تمرین و بازی انها را زیر نظر کدامیک را برای خرید به مدیران باشگاه سفارش می‌دهد.

اگر هیچ کدام در لیست او نباشند جای سوال و تعجب دارد! البته در استقلال قطعا مربیان تیم و دستیاران فرهاد هم روی تصمیم گیری او برای لیست خرید تاثیرگذار هستند. همان طور که در تیم ملی امید حمید استیلی و کمیته فنی روی نفرات دعوت شده و حتی ترکیب اصلی تلاش می‌کردند تا تاثیر گذار باشند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار