برنامه زمانی ویژه ای برای حضور دانشجویان در دانشگاه تعیین شده است

تبریز(پانا) - مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد پذیرش و توزیع دانشجویان در خوابگاه‌‎ها مطابق با برنامه زمان بندی تعیین شده و براساس ظرفیت پیش‌بینی شده منطبق بر پروتکل بهداشتی ابلاغی وزارت صورت خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۰۷۶۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه زمانی ویژه ای برای حضور دانشجویان در دانشگاه تعیین شده است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: دانشجویان مقاطع کارورزی و کارآموزی رشته های مختلف منتظر اطلاع رسانی معاونت آموزشی دانشگاه برای زمان حضور در دانشگاه باشند.
غلامعلی دهقانی با اشاره به اینکه در بازگشایی دانشگاه، همه دانشجویان در دانشگاه حضور پیدا نمی کنند، ادامه داد: برای رشته ها و ورودی های مختلف دانشجویان مقاطع کارورزی و کارآموزی، برنامه زمانی ویژه ای تعیین شده است.
وی در مورد پذیرش و توزیع دانشجویان در خوابگاه‌‎ها اظهار کرد: پذیرش و توزیع دانشجویان در خوابگاه‌‎ها مطابق با برنامه زمانبندی تعیین شده و مصوب معاونت آموزشی دانشگاه و براساس ظرفیت پیش‌بینی شده منطبق بر پروتکل بهداشتی ابلاغی وزارت صورت خواهد گرفت.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه با بیان اینکه در خصوص اسکان دانشجویان و همچنین ارائه غذا در خوابگاه های دانشجویی براساس پروتکل بهداشتی و دستورالعمل ابلاغی تمهیدات لازم پیش بینی شده است، افزود: با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده، کلیه دانشجویان خوابگاهی در بازه زمانی مقرر برای حضور در دانشگاه و قبل از ورود به خوابگاه، غربالگری شده و گواهی سلامت دریافت می کنند.
دهقانی در بخش پایانی سخنانش عنوان کرد: کلیه اماکن دانشجویی به طور مرتب ضدعفونی و گندزدایی شده و کارکنان خوابگاه ها و غذاخوری ها نیز برای اطمینان از سلامت جسمی و ارائه گواهی سلامت، جهت تست ویروس کرونا به مراکز بهداشتی تابع دانشگاه معرفی می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار