صعود چهار تکواندوکار گیلانی به مرحله نهایی رقابتهای پومسه

رشت (پانا) - تکواندوکاران گیلانی یک مدال طلای دیگر از اولین دوره رقابت های پومسه غیرحضوری کشور کسب کردند و چهار تکواندوکار دیگر نیز به مرحله نهایی راه یافتند.

کد مطلب: ۱۰۷۶۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
صعود چهار تکواندوکار گیلانی به مرحله نهایی رقابتهای پومسه

به گزارش ایرنا، رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: با پایان یافتن داوری مرحله نیمه نهایی اولین دوره رقابت های پومسه غیرحضوری کشور جام بزرگ مهربانی، چهار تکواندوکار گیلانی در رده های سنی ۱۲ الی ۱۴ سال، ۱۵ الی ۱۷ سال و ۱۸ الی ۳۰ به مرحله نهایی راه یافتند تا شانس کسب مقام قهرمانی و مدال طلا را داشته باشند.

محسن سترگی افزود: با توجه به اعلام فدراسیون تکواندو، امیرعلی علیزاده تکواندوکار شایسته گیلانی در رده سنی ۱۲ الی ۱۴ سال به مرحله نهایی اولین دوره رقابت های پومسه غیرحضوری قهرمانی کشور راه یافت.

وی ادامه داد: محمدابراهیم رشتی، دیگر تکواندوکار گیلانی در رده سنی ۱۵ الی ۱۷ سال، محمدحسین درفشی و سجاد گلی پور در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال دیگر تکواندوکاران استان گیلان به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافتند.

وی بیان کرد: همچنین نفرات برتر رقابت های پومسه غیرحضوری رده سنی ۵۱ الی ۶۰ سال نیز اعلام شد که در نهایت ایراهیم خاوری دانشور تکواندوکار شایسته گیلانی مدال طلا و مقام قهرمانی را کسب کرد تا تعداد مدال های طلای کسب شده توسط ورزشکاران گیلانی در این مسابقات به ۲ مدال افرایش یابد.

رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در پایان رقابت های پومسه رده سنی ۶۱ الی ۶۵ سال، محمد بابایی تکواندوکار و مربی باسابقه استان گیلان در این رده سنی، عنوان قهرمانی و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

سترگی تصریح کرد: همچنین نفرات برتر رقابت های پومسه غیرحضوری ۴۱ الی ۵۰ سال نیز اعلام شد که محمد علیزاده، دیگر تکواندوکار پومسه رو استان گیلان پس از ورزشکارانی از کرمانشاه و آذربایجان شرقی روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز این مسابقات را تصاحب کرد.

وی اظهار کرد: اولین دوره رقابت های پومسه غیرحضوری کشور با عنوان جام بزرگ مهربانی با حضور ۸۰۰ ورزشکار در دو گروه مردان و زنان، در ۱۱ رده سنی و رقابت‌های روسا، دبیران و نایب رییسان هیات های استانی در حال برگزاری است.

وی در دامه گفت: این مسابقات در راستای اجرای طرح پویش "دست‌هایی خدایی" برگزار شد و تمامی درآمد حاصله از این رقابت‌ها، صرف خانواده های تکواندوکاران آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا می‌شود.

اولین دوره مسابقات پومسه تکواندو قهرمانی کشور در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی پیگیری خواهد شد که در رده کمربندی قرمز به بالا رده های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال به اجرای فرم می‌پردازند و در رده کمربندی زرد تا آبی شرکت کنندگان در رده های سنی کمتر از ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۴ سال رقابت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار