پژوهسرای پیامبر اعظم (ص) گناباد، فعال در عرصه آموزش

گناباد (پانا) - شورای پژوهش سرای پیامبر اعظم (ص) گناباد با حضور مسولین برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۷۶۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پژوهسرای پیامبر اعظم (ص) گناباد، فعال در عرصه آموزش

حسین احمدی،‍ مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد در نشست شورای پژوهش سرای پیامبر اعظم (ص)، کار پژوهش را احیاگر نظام آموزشی دانست و گفت: یکی از اهداف تاسیس این مراکز تلفیق و آمیختگی بین دانش های نظری و پژوهشی است، مشارکت دانش آموزان در مباحث مختلف علمی، آموزشی و فرهنگی باعث بروز خلاقیت و کشف استعداد های برتر آنها خواهد بود و از سویی کیفی سازی آموزش با اهمیت دادن به مبحث پژوهش از مهم ترین اهداف پژوهش سراهای دانش آموزی بوده است.

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی در پژوهش سرای پیامبر اعظم انجام شده است، استقبال دانش آموزان از برنامه های این مرکز و نتایج درخشان در مسابقات و جشنواره های استان ناشی از زحمات همکاران ما در پژوهش سرا می باشد.

احمدی گفت: باید از شرایط موجود به جهت تعطیلی ناشی از کرونا بیشترین بهره را برد و تهدید را به فرصت های خوب مطالعاتی تبدیل کرد.

مجید دانا مدیر پژوهشسرا در این جلسه گفت: پژوهشسرا در ایام اوقات فراغت تابستانی در حوزه های رباتیک، برنامه نویسی و طرح های کسب و کار فعالیت خودش را به صورت مجازی پررنگ تر خواهد کرد و بسیاری از آیین ها و رسوم های بومی شهرستان می تواند در زمره فعالیت های پژوهشی پژوهسرا قرار گیرد.

وی گفت: از ایده های همکاران در حوزه پژوهش برای کیفی سازی برنامه آموزشی استقبال می کنیم و در کنار توجه به برخی جشنواره ها برای ترغیب دانش اموزان به شرکت در جشنواره شیخ بهایی نیز توجهاتی مصروف می شود.

در حاشیه این جلسه از فعالان حوزه های مختلف پژوهش سرا تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار