معاون پرورشی و فرهنگی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با پانا خبر داد:

فعالیتهای فرهنگی تربیتی تابستان 99 بر بستر شبکه شاد خواهد بود

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی سیستان و بلوچستان اعلام کرد برنامه های این معاونت در تابستان سال 99 بر بستر شبکه دانش آموزی شاد و فضای مجازی اجرا خواهد شد و این امر با توجه به اعلام وضعیت مناطق مختلف استان از نظر گسترش بیماری کرونا به صورت حضوری و غیر حضوری متغیر است.

کد مطلب: ۱۰۷۶۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیتهای فرهنگی تربیتی تابستان 99 بر بستر شبکه شاد خواهد بود

رضا بامری در گفت و گو با پانا گفت: خوشبختانه کمیته تولید و محتوای این معاونت توانسته در بستر شبکه شاد و به صورت مجازی در بخش های مختلفی مانند دارالقرآن ها، کانون های فرهنگی تربیتی و خبرگزاری پانا در سازمان دانش آموزی اقدامات ارزنده ای انجام دهد.

او ادامه داد: برنامه ریزی های خوبی برای تولید محتوای غنی فرهنگی تربیتی انجام شده که این امر با بکارگیری متخصصین سازمان دانش آموزی و اداره فرهنگی هنری استان و با ایجاد کار گروه تولید و محتوا در استان، نتایج خوبی در سطح کشور به دست آوریم.

معاون پرورشی و فرهنگی استان اظهار کرد: عمده فعالیتهای ما در تابستان سال جاری بر بستر شبکه مجازی شاد خواهد بود و اگر وضعیت استان از نظر ویروس کرونا سفید اعلام شود و همچنین ستاد مبارزه با کرونای استان نیز به ما اجازه دهد انشالله ما شاهد حضور پر شور و نشاط عزیزان دانش آموز در مکان های فرهنگی تربیتی خودمان خواهیم بود.

او افزود: اعتقاد ما بر این است که مکان های فرهنگی تربیتی ما زمانی معنا پیدا می‌کنند که دانش آموزان ما در آنجا حضور پیدا کنند، زیرا مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی در آموزش و پرورش استان با شعار ذمدرسه تعطیل می‌شود، اما تربیت تعطیل نمی‌شود» در حال فعالیت گسترده ای است.

بامری تاکید کرد: اگر وضعیت استان از لحاظ کرونا ویروس سفید اعلام شود، ما قطعا اردوهای بیرون استانی و درون استانی، اردوهای زیارت اولی ها، بنیاد علوی و.. را خواهیم داشت.

او ادامه داد: کلاس های آموزشی خودمان را به صورت مجازی برگزار می کنیم، زیرا برگزاری کلاس های حضوری ما منوط به شرایط استان و اعلام ستاد کرونای سیستان و بلوچستان و مدیر کل آموزش و پرورش استان است.

معاون پرورشی و فرهنگی استان بیان کرد: متاسفانه دانش آموزان عزیز ما حدود دو ماه قبل از سال به علت وجود ویروس کرونا خانه نشین شده اند و انرژی که همراه با شادابی و نشاط بود درگیر این بیماری مانده است، بنابراین توصیه ما بر آن است تا مجموعه آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و فرهنگی، سازمان دانش آموزی و معاونت تربیت بدنی و سلامت بر بستر فضای مجازی، انرژی نهفته دانش آموزمان را تخلیه کنند.

او افزود: امیدواریم که بتوانند با آموزش تولید محتوای مناسب برگرفته از دین مبین اسلام شاهد رشد و شکوفایی فرزندان این مرز و بوم باشیم.

بامری در پایان گفت: در حال برنامه ریزی های جامع و مدونی هستیم تا با همکاری دستگاه هایی چون کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و دوستانمان در معاونت فرهنگی هنری شهرداری ها فعالیت های خوبی را بتوانیم در حاشیه شهرها انجام دهیم و در این زمینه نیز جلسات متعددی برگزار شده است که امیدواریم بتوانیم کارهای خوبی را در ارتباط با ثمن های فعالی که در آنجا حضور دارند برای غنی سازی اوقات فراغت این بچه ها انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار