ظریف انتخاب قالیباف به ریاست مجلس یازدهم را تبریک گفت

تهران ( پانا) - محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رییس مجلس یازدهم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۶۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
ظریف انتخاب قالیباف به ریاست مجلس یازدهم را تبریک گفت

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگوی وزارت امور خارجه، محمدجواد ظریف در این پیام خطاب به محمدباقر قالیباف افزود: اینک که جنابعالی با رأی اعتماد قاطع نمایندگان معزز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست مجلس شورای اسلامی انتخاب شده اید، مایلم با تبریک صمیمانه این انتخاب، توفیقات روزافزون آن برادر عزیز را در خدمت به جمهوری اسلامی ایران از خداوند قادر متعال طلب کنم.

ظریف در این پیام تاکید کرد: اطمینان دارم وزارت امور خارجه در مسیر خدمت به مردم بزرگوار این مرز و بوم، پاسداری از تمامیت ارضی و امنیت ملی، اعتلای منافع کشور و پیشبرد دیگر اهداف بلند انقلاب اسلامی در حوزه سیاست خارجی، همچون همیشه از همراهی، همفکری و نظارت و نقد مشفقانه مجلس شورای اسلامی بهره مند خواهد بود.

پیام تبریک دبیر شورای عالی امنیت ملی به قالیباف

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

شمخانی در این پیام خطاب به قالیباف افزود: اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جناب عالی و انتخاب شما به ریاست مجلس را صمیمانه تبریک می گویم.

وی افزود اظهار داشت: از خداوند سبحان دوام توفیقات شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسالت می کنم و آرزومند موفقیت جنابعالی در پیگیری و تحقق مطالبات جمهوری و منویات مقام معظم رهبری هستم.

منتخبان مجلس یازدهم محمد باقر قالیباف منتخب مردم تهران را به عنوان رییس مجلس برای سال اول مجلس یازدهم انتخاب کردند.

محمد باقر قالیباف در جریان انتخابات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با ۲۳۰ رای به عنوان رییس مجلس یازدهم برای سال اول انتخاب شد، سید مصطفی میرسلیم ۱۲ رای و فریدون عباسی نیز ۱۷ رای کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار