دانش آموز و سرایدار یکی از مدارس گچساران به کرونا مبتلا شدند

یاسوج (پانا) - سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد با انجام آزمایشات تست دانش آموز و سرایدار یکی از مدارس گچساران مثبت اعلام شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۶۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز و سرایدار یکی از مدارس  گچساران  به کرونا مبتلا شدند

به گزارش سایت خبری شبکه بهداشت و درمان شهید علیزاده گچساران، آرین غلامیان در نشست اضطراری مقابله با بیماری کووید_ 19 که با حضور مسوولان آموزش و پرورش در سالن اجتماعات شبکه بهداشت گچساران برگزار شد، اظهار کرد: اعلام 3مورد مثبت در آموزش و پرورش، لزوم پیگیری و بررسی راه‌های احتمال ابتلای این افراد به بیماری کووید 19 و چرخه درگیری این افراد با سایرین بسیار حایز اهمیت است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با تاکید بر اینکه شناسایی افراد مرتبط و درگیر با این بیماری را در دستور کار قرار داده است، عنوان کرد: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه افراد مشکوک و مبتلا به این ویروس از شیوع مجدد این بیماری در گچساران بایستی جلوگیری شود.

او در ادامه به ضدعفونی و گندزدایی مستمر مکان‌های آلوده تاکید و تصریح کرد: یکی از راه‌های کنترل و جلوگیری از شیوع این بیماری شناسایی و گندزدایی مکان‌های آلوده است.

از 135 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج در روز گذشته، 12 مورد مثبت در این استان گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با احتساب آمار جدید شمار مبتلایان به کرونای استان به 656 بیمار رسید.

او افزود: از شمار مبتلایان جدید استان سه بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان بویراحمد، یک بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان کهگیلویه، دو بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان گچساران، دو بیمار مرد در شهرستان باشت و یک بیمار مرد در شهرستان لنده هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار