در مدیریت آموزش و پرورش فلاورجان برگزار شد:

جلسه ستاد امتحانات خرداد ماه 99 در فلاورجان

فلاورجان (پانا) - جلسه ستاد امتحانات با حضور معاونین، کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی، مسئول حراست، کارشناس بهداشت و مشاوره مدیریت، نماینده فرمانداری، کارشناس شبکه بهداشت و درمان و مدیران مدارس متوسطه دوم در خصوص برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد امتحانات خرداد ماه 99 در فلاورجان

جلسه ستاد امتحانات با حضور صفری‌زاده معاون پشتیبانی، لایقی معاون آموزش متوسطه، رحیمی معاون پرورشی، جعفری کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی،کیانی مسئول حراست، قاسمی کارشناس بهداشت و مشاوره، مباشری نماینده فرمانداری، هادوی کارشناس مسئول بهداشت مدارس شبکه بهداشت و درمان فلاورجان و مدیران مدارس متوسطه دوم در خصوص برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در سالن اجتماعات امیرکبیر مدیریت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رمضان رحیمی معاون پرورشی و تربیت بدنی با اشاره به حساسیت برگزاری امتحانات به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: حوزه های امتحانی باید کلیه پروتکلهای بهداشتی ازجمله فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش، نحوه چیدمان صندلی ها را مدنظر قرار دهند و هیچ یک از عوامل اجرایی و دانش آموزی بدون ماسک و دستکش وارد حوزه های امتحانی نشوند تا خانواده ها دغدغه و نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

در ادامه جلسه، قاسمی کارشناس بهداشت و مشاوره به همراه هادوی، کارشناس مسئول بهداشت مدارس شبکه بهداشت مسائل و پروتکلهای بهداشتی مربوط به برگزاری امتحانات را به طور کامل شرح دادند.

سپس مباشری، نماینده فرمانداری شهرستان فلاورجان ضمن تشکر از فعالیتها و تلاشهای آموزش و پرورش فلاورجان در راستای آموزشها و اقدامات پیشگیرانه در خصوص ویروس کرونا عنوان کرد: همواره آموزش و پرورش در همه زمینه ها پیش قدم بوده و در زمینه آموزش پروتکلهای بهداشتی به خانواده ها بسیار خوب و اثربخش عمل کرده است.

وی افزود: همه فرهنگیان باید به عنوان یک الگو مسائل بهداشتی را به دانش آموزان آموزش دهند تا خانواده ها مسئله کرونا را یک تهدید جدی بدانند و نسبت به آن بی اهمیت نباشند.

وی در پایان اذعان کرد: افتخار کشور ما این است که با وجود تحریمهای ظالمانه توانسته ایم در زمینه مبارزه با ویروس کرونا جزء کشورهای موفق باشیم و این عملکرد خوب را باید مدیون آموزشهای موثر و کادر درمان کشور بود.

در ادامه جلسه، داراب لایقی، معاون آموزش متوسطه مطالبی را در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایه دوازدهم ارائه نمود.

در پایان بروشورهایی با موضوع توصیه های نکات بهداشتی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا در اختیار مدیران مدارس قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار