امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کتاب‌های درسی؛ از اول تیرماه

قیمت کتاب‌های درسی در دوره‌های مختلف اعلام شد

تهران (پانا) - مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در پایه‌های ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم تا حدود دو هفته دیگر ادامه دارد. در این بازه زمانی مدارس به صورت گروهی و یا دانش‌آموزان به صورت انفرادی می‌توانند از طریق ورود به سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com ثبت سفارش انجام دهند.

کد مطلب: ۱۰۷۶۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کتاب‌های درسی؛ از اول تیرماه

طبق اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، دانش‌آموزان می‌توانند به صورت شیوه‌های فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام کنند. در شیوه فردی اولیا می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی در بخش سفارش دوره‌ای، بسته آموزشی مورد نیاز را سفارش دهند. در شیوه گروهی مدیران مدارس از طریق سامانه سناد نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام می‌کنند.

قیمت کتاب‌های درسی در دوره ابتدایی برای پایه اول ۲۴ هزار تومان و برای پایه ششم ابتدایی ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان است. همچنین قیمت کتب در دوره متوسطه اول از ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۵۹ هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است. در دوره متوسطه دوم عمدتا در شاخه نظری قیمت‌ها از ۵۲ هزار تا ۷۱ هزار تومان تعیین شده است.

ثبت‌نام کتاب‌های درسی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه از 8 تیرماه آغاز می‌شود و از اول تیرماه امکان اصلاح و ویرایش ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان فراهم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار