خسرو ساکی:

ارزشیابی پایانی دروس عمومی، شایستگی‌های غیرفنی و پایه فنی هنرستانی‌ها به صورت غیر حضوری است

ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی به صورت تراکمی و حضوری  انجام می‌شود

تهران (پانا) - رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت اعلام کرد تکمیل فرآیند آموزش و ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی، شاخه فنی و حرفه‌ای و استانداردهای مهارتی کاردانش با اولویت پایه دوازدهم با تصویب شورای مدرسه و هماهنگی اداره به صورت تراکمی و با برنامه ریزی و سازمان دهی هنرآموزان به صورت حضوری انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۷۶۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ارزشیابی پایانی دروس عمومی، شایستگی‌های غیرفنی و پایه فنی هنرستانی‌ها به صورت غیر حضوری است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، خسرو ساکی با بیان اینکه هنرستان‌های فنی حرفه‌ای به دلیل وجود مهارت‌های عملی و وجود پودمان‌هایی که باید به صورت عملی آموزش داده شوند و به صورت عملی امتحان گرفته شوند، دارای ارزشیابی متفاوتی از دروس نظری هستند.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت ادامه داد: تکمیل فرآیند آموزش و ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی، شاخه فنی و حرفه‌ای و استانداردهای مهارتی کاردانش (داخل و خارج هنرستان) از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۱۵ مرداد ماه با اولویت پایه دوازدهم با تصویب شورای مدرسه و هماهنگی اداره به صورت تراکمی و با برنامه ریزی و سازمان دهی هنرآموزان به صورت حضوری انجام می‌شود.

ساکی در مورد امتحانات کارگاهی هنرجئویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار دانش گفت: ارزشیابی پایانی خرداد ماه ۹۹ دروس عمومی، شایستگی‌های غیرفنی و پایه فنی هنرستان‌ها به صورت غیر حضوری انجام می‌شود. این ارزشیابی بر اساس شناخت معلمان از میزان فعالیت‌های حضوری و غیرحضوری دانش‌آموزان و استفاده از سایر شیوه‌های ارزشیابی پیش گفته، انجام خواهد شد. بدیهی است در دروس پایه فنی و شایستگی‌های غیر فنی حصول اطمینان از آموزش حضوری و غیر حضوری و پودمان های باقیمانده با معلمان مربوط خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار