پویش جشن یادگیری دانش آموزان منطقه ۱۲

تهران (پانا) - محبوبه نیکنامی، مدیر دبستان ۲۱ بهمن از برگزاری پویش مجازی جشن یادگیری دانش آموزان آموزشگاه، به همت و تلاش مرضیه فلاح معاون پرورشی مدرسه و آموزگاران پایه و خانواده ها سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۶۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پویش جشن یادگیری دانش آموزان  منطقه ۱۲

نیکنامی، در گفتگو با پانا بیان کرد: با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی و اتمام سرفصل های آموزشی و دوره کردن دروس در شبکه های مجازی با‌ همکاری کادر مدرسه و خانواده ها، پویش مجازی جشن یادگیری برگزار شد.

وی گفت: جشن یادگیری فرصتی برای درک و آگاهی بیشتر از توانایی های دانش آموزان است. جشن یادگیری دروس با هدف ایجاد انگیزه به شوق یادگیری دانش آموزان توام با لذت و شیرینی یادگیری، در چارچوب حیطه های یادگیری به ویژه حیطه مهارتی برگزار می شود.
نیکنامی گفت: به همت مرضیه فلاح، معاون پرورشی خلاق و با ذوق که مجری طرح جشن الفبا برای پایه های اول و آموزگاران پرتوان و تلاشگر دبستان، برای پایه های دیگر هدایت و رهبری شد.
وی گفت: با توجه به پایه های تحصیلی دانش آموزان جشن برگزار شد. دانش آموزان پایه اول ابتدایی، جشن یادگیری الفبا را با خواندن و تدریس مجازی انجام دادند.
وی تاکید کرد: دانش آموزان با همکاری والدین و آموزگاران، با توجه به موضوعات مختلف درسی کتاب ها، سرفصل های آموزشی از چند روز قبل دسته بندی شد. هر دانش آموز با توجه به همان فصل کتاب به صورت مجازی تدریس می کرد. توسط والدین کلیپ های آموزشی بسیار زیبا و جذابی از دانش آموزان تهیه شده و این کلیپ ها در شبکه مجازی شاد، در گروه مخصوص هر پایه قرار گرفت.
نیکنامی تصریح کرد: تدریس هایی که توسط دانش آموزان صورت گرفت، برای خانواده ها و دانش آموزان بسیار جالب بود. در این روش، ایده و روش های خلاقانه متنوعی، توسط خانواده ها و دانش آموزان ابداع شد. تدریس برای دانش آموز بسیار لذت بخش بود و باعث بالا رفتن اعتماد به نفسشان شد.
در آخر نیکنامی، از همکاران گرامی دبستان و والدین دانش آموزان که همواره با یاری سبزشان باعث دلگرمی بودند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار