تداوم وضعیت قرمز در خوزستان :

دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی ۵۸۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی ۵۸۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان خبر داد و گفت بیش از ۷۵ درصد مبتلایان در مراحل اولیه شناسایی می شوند.

کد مطلب: ۱۰۷۶۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه علوم پزشکی اهواز: شناسایی ۵۸۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، علی احسان پور ضمن اعلام این خبر افزود: با تلاشهای شبانه روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، از دیروز تا امروز (۶ لغایت ۷خرداد) تعداد ۵۸۸ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد که از مجموع بیمار ۵۸۸ جدید، ۴۴۹ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۳۹ بیمار نیز بستری شدند که نشان می‌دهد، با گسترش نظام غربالگری، بیش از ۷۵ درصد بیماران در مراحل اولیه شناسایی می شوند و با احتساب این ۵۸۸ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۲۲۰۸ نفر افزایش یافته است.

او در ادامه یادآور شد: در حال حاضر ۸۶۴ بیمار در بیمارستان های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه با تلاش های مدافعان سلامت مردم، ۱۰۸۶۴ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

احسان پور ضمن ابراز تاسف از آمار جانباختگان این بیماری افزود: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۷ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۹۸ نفر برسد.

احسان پور افزود:آمار تفکیکی ۵۸۸ بیمار جدید شناسایی شده در خوزستان در شبانه روز گذشته (۶لغایت ۷خرداد)شامل:اهواز: ۲۳۹ نفر(۱۹۵نفر قرطینه خانگی، ۳۳نفر بستری)کارون: ۹ نفر (۱نفر قرنطینه خانگی، ۸ نفر بستری)
باوی: ۱۷ نفر(۹ نفر قرنطینه خانگی، ۸نفر بستری)امیدیه: ۳نفر (۳نفر قرنطینه خانگی)اندیمشک: ۲نفر(۱نفر قرنطینه خانگی، ۱نفر بستری)ایذه: ۱ نفر(۱نفر قرنطینه خانگی)
باغملک: ۱ نفر(۱ نفر بستری)دشت آزادگان: ۳نفر
(۱نفر قرنطینه خانگی، ۲نفر بستری)رامهرمز: ۱۳نفر(۱۱نفر قرنطینه خانگی، ۲نفر بستری)مسجدسلیمان: ۱نفر
(۱ نفر بستری)هفتکل: ۲نفر(۱نفر قرنطینه خانگی، ۱نفر بستری)ماهشهر: ۱۶نفر(۱۶نفر قرنطینه خانگی)
دزفول: ۱۰۱ نفر(۸۵نفر قرنطینه خانگی، ۱۶نفر بستری)
شوش: ۲۵نفر(۱۶نفر قرنطینه خانگی، ۹نفر بستری)
گتوند: ۲ نفر(۱نفر قرنطینه خانگی، ۱نفر بستری)
آبادان: ۳۴ نفر(۱۹نفر قرنطینه خانگی، ۱۵ نفر بستری)
خرمشهر: ۵۴نفر(۴۰نفر قرنطینه خانگی، ۱۴نفر بستری)
شادگان: ۳۱نفر (۲۳نفر قرنطینه خانگی، ۸نفر بستری)
شوشتر: ۳۲ نفر(۲۴نفر قرنطینه خانگی، ۸نفر بستری)و
بهبهان: ۲نفر (۲نفر قرنطینه خانگی) هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار