رفع تصرف 504 هزار مترمربع از اراضی ملی در فارس

شیراز (پانا) - فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس گفت با تلاش ماموران یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس تعداد 73 مورد رفع تعرض به متراژ 504 هزار مترمربع و به ارزش 713 میلیارد ریال در اردیبهشت ماه99 در سطح استان فارس رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
رفع تصرف 504 هزار مترمربع از اراضی ملی در فارس

سرهنگ حسین مهدوی نژاد امروز به خبرنگاران گفت: 504 هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش 713 میلیارد ریال در اردیبهشت ماه 99 در سطح استان فارس توسط مامورین یگان حفاظت از دست سود جویان و زمین خواران بازپس گرفته و به بیت المال بازگردانده شد.
مهدوی نژاد افزود: همچنین 8 مورد اجرای احکام به میزان 15 هزار متر مربع به ارزش ریالی 54 میلیارد ریال نیز توسط این یگان در اردیبهشت ماه 99 انجام گرفته است.

سرهنگ مهدوی افزود: یگان حفاظت بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می‌کند.
او گفت: برخورد نقش ارزنده و سازنده مردم در امر پیشگیری و جلوگیری از تصرفات بسیار مهم و ارزنده است و از همه شهروندان محترم استان درخواست می شود به محض مشاهده و اطلاع از هرگونه تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تعرضات به اراضی ملی و دولتی با شماره تلفن 07136490717 یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان فارس تماس حاصل و اطلاع رسانی کنند.
مهدوی‌نژاد تصریح کرد: مردم عزیز استان فارس چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم را در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان به عمل آورده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار