برگزاری جلسه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس آموزش و پرورش منطقه18

تهران (پانا) - 54 نفر از همکاران آموزش و پرورش منطقه18، داوطلب شرکت درآزمون پست مدیریت مدارس هستند.

کد مطلب: ۱۰۷۶۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس آموزش و پرورش منطقه18

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه18، در راستای هماهنگی و تمهید مقدمات برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، جلسه ای با حضور فروتن مدیرآموزش و پرورش منطقه و اعضای کمیته برگزار شد.

فروتن دراین جلسه بیان نمود: آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس منطقه18، همزمان با سراسر کشور و باحضور54 نفر از داوطلبان انتصاب در پست مدیریت مدارس در یک مرکز آزمون(هنرستان حضرت مریم(س) در روز دوشنبه ۲6 /۰۳/ ۹9 برگزار می شود.

فروتن ادامه داد: تمامی داوطلبان تصدی مدیریت مدارس که شرایط آن‌ها توسط کمیته انتخاب و انتصاب منطقه مورد تأیید قرارگرفته، با حضور در پایگاه آزمون به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور وارد سامانه شده و نسبت به پاسخگویی به سؤالات اقدام می‌نمایند.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه18 هدف اصلی از اجرای این آزمون را، شناسایی همکاران فرهنگی توانمند جهت پذیرش مسئولیت واحد آموزشی و تشکیل بانک اطلاعاتی در تمام مقاطع تحصیلی بیان کرد.

گفتنی است، از مباحث گفتگو شده در این جلسه می توان به، بررسی تعداد اسامی متقاضیان مدیریت، آماده سازی مرکز آزمون و اطلاع رسانی به موقع به داوطلبین اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار