برگزاری جلسه هم اندیشی و نحوه برگزاری امتحانات پایانی در ابرکوه

ابرکوه (پانا) - جلسه هم اندیشی و توجیه نحوه برگزاری امتحانات پایانی در ابرکوه، چگونگی ثبت نام در سال جدید با حضورکریمی رئیس اداره آموزش وپرورش، چاکرحسینی معاون آموزشی، هاشمی زاده کارشناس متوسطه و فلاح زاده کارشناس امتحانات و مدیران متوسطه اول و دوم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هم اندیشی و نحوه برگزاری امتحانات پایانی در ابرکوه

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش ابرکوه گفت: با توجه به شرایط متفاوت مدارس از نظر کمیت و کیفیت آموزش های ارائه شده در ایام تعطیلات کرونایی، مدیران باید به شیوه ای برنامه‌ریزی کنند که علاوه بر تسریع در تکمیل فرایند آموزشی، دانش‌آموزان آموزش های لازم را فرا‌ بگیرند.

عبدالرحمن چاکرحسینی بیان کرد: مدیران بر اساس اختیارات تفویض شده به شورای مدارس، زمینه ارزشیابی پایانی اعم از روش حضوری و غیر حضوری مبتنی بر رعایت عدالت آموزشی را فراهم کنند.

چاکرحسینی با بیان اینکه امتحانات در پایه های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم به شیوه غیرحضوری است، تشریح کرد: دبیر بر اساس شاخص های ارزشیابی مستمر و پایانی نوبت اول، آزمون های به عمل آمده قبل از تعطیلات در بهمن ماه و آزمون‌های غیرحضوری، تکالیف، فعالیتها و ابتکارات دانش آموزان در دوره تعطیلات کرونایی، ارزشیابی پایانی را انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه در پایه نهم و دوازدهم آزمون ها به روش حضوری برگزار می شود، افزود: آزمون همه دروس پایه دوازدهم شاخه نظری اعم از نهایی و غیرنهایی حضوری است.

او در پایان اظهار امیدواری کرد: ارزشیابی های پایانی به شیوه ای برگزار شود که دانش آموزانی که به دلایل مختلف به آموزش های غیر حضوری دسترسی نداشته‌اند، متضرر نشوند و همچنین دانش آموزانی که فعالیت لازم را در بستر فضای مجازی داشته‌اند بتوانند نتیجه تلاش‌های خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است، دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان، رعایت اصل کرامت انسانی و حفظ احترام خانواده ها، هماهنگی با حوزه معاونت سلامت به منظور بهره مندی از دستورالعمل های بهداشتی، تمهید مقدمات لازم به منظورپیشگیری از ازدحام خانواده ها و دانش آموزان، اطلاع رسانی به موقع به اولیا، دانش آموزان و شرکت تاکسی رانی در خصوص تهیه لباس فرم و ثبت نام به منظور استفاده از سرویس ایاب و ذهاب از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار