معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول:

۶۰ نفر از پرسنل بیمارستان دزفول به کرونا مبتلا شدند

نقاهتگاه ۱۰۰ تخته برای افراد مبتلا که توانایی قرنطینه خانگی ندارند آماده شد

دزفول(پانا)-معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول اعلام کرد 60 نفر از پرسنل بیمارستان دزفول به کرونا مبتلا شدند ,و نقاهتگاه ۱۰۰ تخته خوابی برای افراد مبتلا که توانایی قرنطینه خانگی ندارند تدارک دیده شده است.

کد مطلب: ۱۰۷۵۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
۶۰  نفر از پرسنل بیمارستان دزفول به کرونا مبتلا شدند

ناصر میرشکاک در گفت و گو با پانا درباره سطح آگاهی های مردمی برای مقابله با کرونا گفت: متاسفانه با وجود اینکه خیلی از مسائل در بحث کرونا برای مردم بیان شده است و مردم یاد گرفته اند و دانش به اندازه کافی وجود دارد، اما تغییر رفتار محسوسی صورت نگرفته و همچنان شاهد افزایش ابتلا به کرونا ویروس هستیم.

میرشکاک افزود: هر چند در حال حاضر نمی شود بیماری کرونا را صددرصد از بین برد، اما می توان دایره و زنجیره انتقال آن‌را کاهش داد، باید مردم اراده کنند تا این بیماری ریشه کن شود.

او به بی سابقه بودن این بیماری اشاره و عنوان کرد: ما در تمام سال‌ها مشکلی به اندازه مشکل کرونا نداشتیم. این بحران، بحرانی است که فقط با رعایت مردمی درست می‌شود. اگر مردم جدی بگیرند ما مشکل بدتر از کرونا را هم می توانیم حل کنیم.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی دزفول با توجه به اینکه جمعی از کادر درمانی بیمارستان دزفول به کرونا مبتلا شده اند افزود: تاکنون قریب به ۶۰ نفر از پرسنل بیمارستان دزفول، گرفتار بیماری کرونا شده اند. اگر تست کسی مثبت شود و خانه اش برای قرنطینه مناسب نباشد، ما نقاهتگاه ۱۰۰ تخته آماده کرده ایم تا بیمار در آنجا قرنطینه شود و بهبود یابد.

میرشکاک همچنین به کمبود تخت برای بیماران غیر کرونایی اشاره کرد و گفت: ۳۰ درصد از تخت‌های بیمارستان ما مختص بیماران کرونایی است و ۷۰ درصد از تخت‌های ICU نیز به بیماران کرونایی اختصاص یافته است و پر شدن ظرفیت تخت های بیمارستان باعث کمبود تخت برای بیماران مغز و اعصاب، دیابتی و قلب و عروق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار