رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

رسانه زمینه ساز اعتلای آموزش و پرورش است

بوشهر(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خبر داد روابط عمومی و رسانه، زمینه ساز اعتلای آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۰۷۵۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
رسانه زمینه ساز اعتلای آموزش و پرورش است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست شورای اداری آموزش و پرورش بردخون اظهار کرد: جامعه فرهنگی از گذشته تاکنون در جریان‌سازی‌های مثبت کشور حضور مؤثری داشته و این حضور پررنگ پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: آموزش و پرورش به‌عنوان یکی از نهادهای بنیادی دارای سرمایه ارزشمند نیروی انسانی است و رشد همه‌جانبه این سرمایه‌های کلیدی در ارتقای ایران اسلامی، برای همه افراد جامعه نمایان است.

وی اضافه کرد: معلمان به عنوان یکی از مهمترین عوامل تربیتی در نظام تعلیم و تربیت از جایگاه ویژه ای برخوردار است و دانش‌آموزان به عنوان لوح‌های سفید این نظام، تشنه فراگیری و کسب دانش هستند و اثرات رفتاری و تربیتی معلمان بر آنان چشمگیر است.

محمودی ادامه داد: اهمیت هر کاری را باید با نقش عملی آن در جامعه و ارزش آن بسنجیم و اهمیت کار تعلیم و تربیت و معلمی به اندازه‌ای است که ساختن و هدایت یک فرد برابر با احیای همه افراد جامعه است که این کار را معلمان بر عهده دارند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز کرد: نباید معلم را با اقشار دیگر مقایسه کرد زیرا این گروه برای ساختن زیربنای جامعه فعالیت می کنند و کار اصلی آنان انسان سازی است.

وی تصریح کرد: اگر جامعه به نقش و جایگاه معلم آشنا شد و اهمیت آن را درک کرد، این جامعه رو به رشد است و توسعه پیدا می کند و همه ما به دنبال چنین باوری هستیم تا فرهنگیان بتوانند به رسالت واقعی خود عمل کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان گفت: هرروز که گناهی نکنیم و نسبت به اعمال خود پایبند باشیم برای ما عید است که امیدواریم همه روزها عید باشد.

وی نقش رسانه و روابط عمومی را در توسعه مؤثر دانست و افزود: روابط عمومی و رسانه زمینه ساز اعتلای آموزش و پرورش است و همه فرهنگیان باید نقش آن را بدانند و برای پیشرفت آن گام بردارند و در حوزه روابط عمومی، ارتباطات، فناوری و رسانه آگاهی داشته باشند.

محمودی خواستار توجه به ارتقای سازمانی شد و اضافه کرد: فعالیت در سامانه نظارت، تجهیز اتاق جلسات، بازدید از مدارس و پیگیری امور اداری، آموزشی و پرورشی از ضروریات واحدهای اداری است.

در ادامه معاونان آموزشی، پرورشی، پشتیبانی و کارشناسان دوائر اداری در زمینه حوزه وظایف و فعالیت های خود مطالبی بیان کردند و در پایان از کارشناسان روابط عمومی و فناوری با تقدیم لوح و هدیه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار