رتبه اول شهر تهران در نظرسنجی تولیدمحتوا در حوزه مشاوره و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در گفتگو با پانا گفت:‌ اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در نظر سنجی تولید محتوا در حوزه مشاوره و پیشگیری از  آسیبهای اجتماعی رتبه اول را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رتبه اول شهر تهران در نظرسنجی تولیدمحتوا در حوزه مشاوره و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی

کریمی گفت: بر اساس نظر سنجی که بالغ بر ۲۴ هزار نفر در کانال مشاوره و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در زمینه تولید محتوا،و بهترین تولید کننده آثار محتوایی در شبکه شاد صورت گرفت، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران موفق به کسب مقام اول شد.

وی افزود: بنا بر همین نظر سنجی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و کردستان به طور مشترک رتبه دوم و استان فارس رتبه سوم را کسب کردند.
کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران این موفقیت بزرگ را که حاصل زحمات مدیران محترم مناطق و معاونین پرورشی مناطق و مدیران و همکاران و دانش آموزان مدارس می باشد را صمیمانه تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که شهر تهران همچنان در اوج باشد و بتواند آثار فاخر و ارزنده تری را ارائه نماید.
شایان ذکر است که شهر تهران در عمل از فروردین ماه در حال تولید محتوا بوده و گروههای مختلفی اعم از همکاران اداره کل و مناطق و مدارس به این امر خطیر مشغول هستند و متناسب با ایام و فعالیتها کارهای بسیار خوبی تولید کرده اند و به عبارتی از فرصت ها نهایت استفاده شده است و توانسته ایم با بهره گیری از توان و ظرفیت همکاران بخوبی در سطح کشور درخشیده و مقام اول را کسب نماییم و این حاصل برنامه ریزی و ممارست در کارهای گروهی و خرد جمعی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار