تاسیسات گردشگری اردبیل آمادگی میزبانی از گردشگران و مسافران را دارند

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل خبر داد تاسیسات گردشگری اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده میزبانی از گردشگران هستند.

کد مطلب: ۱۰۷۵۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تاسیسات گردشگری اردبیل آمادگی میزبانی از گردشگران و مسافران را دارند

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در حاشیه بازدید از پل معلق هیر اظهار کرد: تمامی تاسیسات گردشگری استان اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آمادگی میزبانی از گردشگران و مسافران ورودی به استان از تمامی مناطق کشور را دارند.

او پل معلق تمام شیشه‌ای هیر را از جمله تاسیسات مهم گردشگری در استان برشمرد و بیان کرد: در این مجموعه تمامی پروتکل‌های بهداشتی به خوبی توسط بهره‌بردار طرح رعایت می‌شود که گردشگران نیز استقبال خوبی از آن داشته‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: پل معلق هیر از جمله طرح‌های جاذب گردشگر در استان به شمار می‌رود که نقش بسزایی در جذب گردشگران و افزایش ماندگاری آن‌ها در استان ایفا می‌کند.

فلاحی با اشاره به مساعدت، همراهی و همیاری مسئولان دستگاه‌های مختلف استان با دستور ویژه استاندار، حمایت ارزنده نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، توجه ویژه وزیر محترم میراث فرهنگی، همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورا و شهرداری اردبیل و به ویژه همت و ارائه قو‌ی بهره‌بردار و سرمایه‌گذار پروژه گفت: تمامی این تلاش‌ها و همکاری‌ها شایسته قدردانی است.

او تصریح کرد: در سایه همین تلاش‌ها و مساعدت‌ها بود که توانستیم در کمتر از یک سال شاهد بهره‌برداری از این پروژه بود و پیش مردم روسفید باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: امسال با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید شاهد افتتاح فاز‌های توسعه‌ای این پروژه خواهیم بودیم.

فلاحی با اشاره به ثمرات راه‌اندازی این طرح در منطقه هیر اظهار کرد: با افتتاح این پل فضای کسب و کار خوبی در منطقه ایجاد شده و قطب جدید گردشگری برای استان تعریف شده که عاملی تاثیرگذار در ماندگاری گردشگران خواهد بود.

او با دعوت از گردشگران برای سفر به استان اردبیل با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی گفت: رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما نقش مهمی در رونق گردشگری و حضور مسافران در استان ایفا می‌کنند که امیدواریم همچون گذشته در کنار ما بوده و در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار