توزیع کمک‌های مومنانه آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل

اردبیل (پانا) - ششمین مرحله کمک‌های مومنانه آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع کمک‌های مومنانه آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل در حاشیه مراسم توزیع کمک‌های مومنانه آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب ایجاد چالش‌های اجتماعی، اقتصادی، معیشتی شد و راه اندازی کمک مومنانه از جانب مقام معظم رهبری به منظور همدلی و مواسات با خانواده های نیازمند، دقیق و ارزنده بود.

سید غلامحسن موسوی افزود: در ایام کرونایی ما باید با کمک و همدلی مؤمنانه به یاری اقشار ضعیف و مستمند جامعه بشتابیم و در این جهت دیگران را نیز ترغیب و تشویق به مشارکت در این امور خیرخواهانه و خداپسندانه کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل هم ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و ارج نهادن به ایثارگری های رزمندگان اسلام و پیروی از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری از آغاز ششمین رزمایش کمک های مومنانه همکاران فرهنگی و دانش آموزان ناحیه یک خبر داد.

اسماعیل ابراهیمی اصل حماسه دوران کرونا را همانند دوران فتح خرمشهر دانست و افزود: در دوران کرونا نیز همه سربازان چه جبهه سلامت و چه در جبهه های امنیت و مردم حماسه خلق کردند.

او در ادامه به شناسایی دانش آموزان نیازمند اشاره کرده و افزود: تاکنون تعداد 300 بسته حمایتی هر کدام به ارزش دو میلیون ریال بین دانش آموزان توزیع شده است.

سرهنگ دهقانی‌نیا فرمانده سپاه ناحیه اردبیل نیز ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان در آزادسازی خرمشهر به اقدامات انجام یافته در خصوص توزیع کمک های مومنانه اشاره کرده و افزود: با شروع ایام کرونا از اول اسفند ماه 98 و نگرانی تمامی اقشار مردم با اتحاد و همدلی توانستیم بر مشکلات غلبه کرده و با شناسایی اقشار نیازمند با تهیه اقلام و ارزاق متنوع به موضوع ورود پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار