نیروها و کلاس های مدارس قزوین ساماندهی شدند

قزوین (پانا) - طی تفاهمنامه ای تعداد کلاس های مدارس و نیروهای تخصصی در مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان قزوین ساماندهی شدند.

کد مطلب: ۱۰۷۵۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروها و کلاس های مدارس قزوین ساماندهی شدند

در راستای افزایش بهره وری منابع انسانی، اجرایی کردن بخش های مرتبط با سند تحول بنیادین، ارتقای کیفیت فعالیت های آموزش و پرورش، توسعه عدالت آموزشی و تفویض اختیارات منطقه ای، جلسات تفاهم نامه توسعه سنواتی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مناطق البرز، ناحیه دو، آبیک و ناحیه یک با حضور مسئولین حوزه معاون های اداره کل، رؤسا، معاونین و کارشناسان مرتبط مناطق برگزار شد.

محمد فیروزی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش قزوین در این جلسه در ارتباط با وضعیت نیروی انسانی استان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و همچنین در خصوص اهمیت ساماندهی نیروی انسانی و نقل و انتقال نیروها در نواحی و مناطق مطالبی را ارائه کرد.

در ادامه جلسات، رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان قزوین نظرات خود را در خصوص نیروی انسانی، کلاس و دانش آموزان ناحیه و منطقه خود اعلام کرده و از حسن توجه معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش قزوین به نواحی و مناطق تشکر کردند.

سپس طی تفاهم‌نامه صورت گرفته، تعداد کلاس های مناطق و نیروهای تخصصی (گروه مدیریت و گروه کیفیت بخشی) برای توزیع در سطح مدارس مناطق تعیین شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار