نگاه دانش آموزان پایه دوازدهم به برگزاری حضوری امتحانات

تهران (پانا) - برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم به صورت حضوری، دلیلی شد برای گفتگو و نظرسنجی از دانش آموزان و معلمان این پایه تا ببینیم چقدر از این امر رضایت دارند.

کد مطلب: ۱۰۷۵۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نگاه دانش آموزان پایه دوازدهم به برگزاری حضوری امتحانات

هانیه سعادتمند، دانش آموز پایه دوازدهم در گفت و گو با پانا گفت: حجم مطالبی که قرار است به طور اختیاری در آزمون ها لحاظ شوند (مطالب حذف شده) در بیشتر مدارس کمتر از حجم تدریس نشده است، در تمامی مدارس امکانات بهداشتی کامل وجود ندارد و کنترل این حجم از دانش آموزان برای مراقبت امری دشوار و پر خطر است.
آتنا حسین پور، دانش آموز پایه دوازدهم نیز بیان کرد: برخی دانش آموزان دارای بیماری های زمینه ای هستند و در خطر جدی ابتلا به این ویروس قرار دارند و یا برخی از والدین یا بستگان دانش آموزان دارای بیماری های زمینه ای هستند و دور از انصاف است که جان خانواده این عزیزان به بازی گرفته شود.
فاطمه ملکنده، دانش آموز پایه دوازدهم نیز در این خصوص گفت: رفت و آمد به حوزه های امتحانی برای افراد گاه احتیاج به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی دارد که این می تواند خطرساز باشد.
در این بین نظرات معلمان نشان از نگرانی برای سلامتی دانش آموزان شان داشت و عنوان کردند: سلامتی دانش آموزانمان برای ما در اهمیت، قابل توجه و اولویت است.
مریم رجبی، دانش آموز پایه دوازدهم که موافق برگزاری حضوری آزمون های پایان ترم است، عنوان کرد: ما حتی اگر امتحانات نهایی را به صورت مجازی بدهیم، کنکور حضوری برگزار می‌شود و این نوعی آمادگی است، این داستان هرچه بیشتر زمان مصرف کند به ضرر کنکوری هاست، زیرا طولانی شدن این اتفاق، باعث خستگی می‌شود.


*لیلا علم خانی، خبرنگار دانش آموز منطقه ۴

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار